[Foto-topic]: Grappige zaken onderweg

Voor al het offtopic geklets. Houd het netjes en binnen de perken!
Martin E. van Doornik
Forum Lid
x 148
peter de rijk schreef:
vr 12 jul, 2019 12:30
Martin E. van Doornik schreef:
wo 10 jul, 2019 19:11
En niet in Engeland? Een links rijdende fietster....
Dat was voor de compositie van de foto... We fietsen ook wel een stukje verkeerd om als dat een betere achtergrond oplevert :)
Vandaar, dat heb ik ook wel eens gedaan. Hier bij Bow Pass op ongeveer 2100 meter hoogte in Alberta, Canada.

Afbeelding
0 x

Leon
Forum Lid
x 604
Als er hier in de stad nieuwe situaties voor fietsers worden aangelegd is dat bijna nooit correct, maar meestal van het gehalte "Je begrijpt toch wel wat we bedoelen?", onder het mom van #wijzijnanders #historischestad #meerderebelangen #onsbestgedaan #geenbudgetvoorvrijgemaakt en #bijnabestefietsstadvannederland(toch?) - nee dus - maar deze keer begrijp ik het echt niet. Mag ik hier nou straks wel of niet fietsen?
Afbeelding
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

Carl
Forum Lid
x 54
Leon schreef:
zo 14 jul, 2019 18:30
Mag ik hier nou straks wel of niet fietsen?
Afbeelding
:? Ik denk dat het idee erachter is: we mogen het je (om wie weet welke reden) niet verbieden, maar we maken het je wel zo moeilijk mogelijk.

Carl
0 x

_Peter_
Forum Lid
x 77
Ik zie ruimte voor 2 mooie olifantenpaadjes, maar het is niet echt gebruikersvriendelijk nee. Dit valt nu ook niet onder grappige maar meer onder treurige zaken.
0 x

Terug naar “Kletspraat”