Nee helaas niet. Maar je zou van je tracks een kaartje kunnen maken met deze tool en daarmee kan je dikkere lijnen maken:
http://www.javawa.nl/imgfromgpx.html
Nee helaas niet. Maar je zou van je tracks een kaartje kunnen maken met deze tool en daarmee kan je dikkere lijnen maken:
Goed om te horen dat het onderhand best aardig werkt. En dat je niet meer “zo teleurgesteld bent” in de eTrex. Stippeltjes of een dikkere lijn is niet echt mogelijk zonder van de track een kaartje te maken zoals hierboven al geadviseerd. Aan de andere kant die 2x die je moest stoppen kon je mooi even water drinken en genieten van het weer en de omgeving.willem.m schreef: ↑za 20 apr, 2019 22:43Vandaag heb ik dankzij de tips een track goed kunnen volgen. Alleen bij fietspaden (rood of blauw/rood) is het zwart lastig te onderscheiden. Ik moest gedurende een afstand van 65km 2x stoppen omdat ik het niet goed zag. Een dikkere lijn of bolletjestrack zou dan veel fijner zijn.
Dan heb je een supersonische zonnebril. Behalve het zwarte lijntje zag ik toch bar weinig details op het scherm. Ik fietste met een vrij donkere zonnebril op.egopro schreef: ↑ma 22 apr, 2019 16:01Vandaag even 35km gefietst met de eTrex op het stuur. Ik verbaas me erover dat er mensen zijn die klagen over de afleesbaarheid. Vol in de zon met en zonder gepolariseerde zonnebril had ik geen enkele moeite. Af en toe even in of uitzoomen zeker in de stedelijke gebieden.
Maar meer licht erin? Misschien staat moet je eens experimenteren met de een kleurprofiel?
Ik wel hoor, geen enkel probleem. Zet 'm op 50m schaal en alles is prima te volgen.
Ik weet niets over de Etrexen, maar mijn GPSmap64s is juist met de zon er vol op heel goed afleesbaar. En als er helemaal geen zon staat, ook. Als er wel zon staat maar die schijnt niet recht op mijn Garmin, dan is het aflezen soms ook moeilijk, vooral in mijn velomobiel, vanwege spiegeling.