Schrijf dan op, ik draai op veel hellingen 24 voor en 36 of een ander kransje achter dan weten we iets meer.Aart Veldhuizen schreef: Gewoon gaan, de tijd nemen, lichte verzetten ronddraaien en goed op jezelf letten.
Wel een wat zure reactie zeg, dat hoeft toch niet. Wil je graag aangeven dat anderen ergens geen idee van hebben? Waarom zeg je tegen mij dat ik moet schrijven welke tandjes ik kies? Waarom zeg je niet gewoon tegen TS welke tandjes jij zou schakelen?multiwgb schreef:Schrijf dan op, ik draai op veel hellingen 24 voor en 36 of een ander kransje achter dan weten we iets meer.Aart Veldhuizen schreef: Gewoon gaan, de tijd nemen, lichte verzetten ronddraaien en goed op jezelf letten.![]()
Ik heb het idee dat veel mensen geen idee hebben hoe dat zit met die versnellingen. Een viaduct op, ze schakelen geen tandje lichter, moet dat dan.
Een verwittigd man is er niet altijd twee waardOtis schreef:Ik ben inmiddels geweest. Het klimmen viel me erg tegen. Het was nóg een stuk zwaarder dan dat ik me voorgesteld had! Daarentegen vond ik het wel erg leuk.
...
Mijn plan is om volgend jaar daar weer te gaan fietsen, maar dan met 30 kilo minder lichaamsgewicht, dat zou het klimmen moeten vergemakkelijken.![]()
Als ervaringsdeskundige kan ik je melden dat dat makkelijker kan gaan dan je wellicht denkt. Zelf ben ik vorig jaar 18 kg kwijt geraakt in 4 maanden met het meest simpele dieet dat er is.Mijn plan is om volgend jaar daar weer te gaan fietsen, maar dan met 30 kilo minder lichaamsgewicht, dat zou het klimmen moeten vergemakkelijken.![]()
Wat is teveel suiker. (Karne)melk bevat tussen de 4,5 en 5% suiker. Je proeft het nauwelijks, omdat lactose veel minder zoet smaakt dan glucose of de honingzoete fructoseStekeltje schreef:Gewoon stoppen met alles waar teveel suiker in zit. Dus geen frisdranken meer, niet meer snoepen, geen alcohol meer. Alleen maar water en (karne)melk.
Meestal wil men als men van producten met 'teveel suiker' zeggen: producten met (veel) toegevoegde sacharose (sucrose) en/of glucose en fructose.PietV schreef: Wat is teveel suiker. (Karne)melk bevat tussen de 4,5 en 5% suiker. Je proeft het nauwelijks, omdat lactose veel minder zoet smaakt dan glucose of de honingzoete fructose
Ik schreef het ook voor een goed verstaander. Karnemelk bevat circa 5% lactose en veel mensen hebben een lactose intolerantie en kunnen al die lactose niet om zetten in glucose. Dus niet alleen 50 gram (melk)suiker per liter, maar een redelijke kans op darmklachten. Ook Candida Albicans is een veel gehoorde klacht door gisting van lactose. Bovendien word je erg dik van melkproducten. Niet door het melkvet, maar door de suikers.Stekeltje schreef:Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg, het gaat uiteraard om de producten waarvan elk weldenkend mens weet dat er "te veel" suikers in zitten die je moet laten staan.Wat is teveel suiker. (Karne)melk bevat tussen de 4,5 en 5% suiker. Je proeft het nauwelijks, omdat lactose veel minder zoet smaakt dan glucose of de honingzoete fructose
Piet.
In karnemelk zit 4%, in water 0.
Leuk stukje staat hier: http://www.hln.be/hln/nl/39/Lekker-Eten ... aand.dhtml
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten