Donderdag 25 april tussen 11:00 en 12:00 zijn website en forum vanwege onderhoud buiten gebruik.

Pinkstertocht voor berggeiten, 7 juni

Activiteiten georganiseerd door de Activiteitencommissie van vereniging de Wereldfietser.
Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Vooruit dan :D.
route.jpg
0 x

Epicurean
Forum Lid
x 4
Nice, een beetje voorpret is belangrijk toch?
0 x

Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Er hebben zich inmiddels 25 berggeiten ingeschreven, dus nieuwe inschrijvingen komen voorlopig op de wachtlijst!
0 x

Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Inmiddels nogmaals contact gehad met alle campings en meer fietsers lijkt op dit moment geen probleem. Mocht er iemand in de komende tijd nog in de buurt van Lohmar komen, verzoek ik even contact met mij op te nemen ivm de camping aldaar. Er zijn 4 campings, waarbij een camping alleen seizoenplaatsen heeft en de overige drie geen al te beste recensies hebben, Nu gekozen voor camping het verst van de snelweg en deze in 2018 ook bezocht, maar wellicht zijn ander twee campings beter?
0 x

Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Inmiddels is het aantal berggeiten opgelopen tot 27, waaronder veel bekenden. Dat vind ik erg leuk, echter vind ik het ook erg leuk eerstelingen te zien veranderen in geoefende berggeiten. Dus: als een pittige tocht door het Sauerland je wel aanspreekt: meld je aan! Het voordeel van het Sauerland is dat er erg veel spoorlijnen liggen, dus thuis kom je altijd. Ik ben voornemens op korte termijn iedereen een complete adressenlijst te sturen, zodat je weet wie er mee gaan, mocht je daar problemen mee hebben, laat het mij even weten.
0 x

willem.m
Forum Lid
x 292
Is er eigenlijk nog plek voor een extra berggeit?
0 x
www.themeeg.nl

Vind je dit bericht ongepast? Meld het bij mij, dan pas ik het even aan.

Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Zoals ik hierboven aangaf zit er nog wel wat rek in het maximale aantal, dus ja er zijn nog berggeiten welkom. Het kan zijn dat het dan wat drukker wordt op de kampeerwei.
0 x

willem.m
Forum Lid
x 292
Hoi Bert, vier dagen fietsen incl terug vanaf Dusseldorf komt me helaas niet goed uit. (Noodgedwongen plan ik een korter fietsweekend in de Ardennen.) Veel plezier met de klimgeiten!
0 x
www.themeeg.nl

Vind je dit bericht ongepast? Meld het bij mij, dan pas ik het even aan.

Bert van Sprang
Forum Lid
x 161
Ik heb net alle mij bekende berggeiten de deelnemerslijst gestuurd. Mocht je niets ontvangen en je wel opgegeven hebben, stuur mij even een pb. Mocht je alsnog meewillen: opgeven via de link in de eerste post. Voor geïnteresseerden die geen lid zijn: iedereen mag een keer mee zonder lid te zijn!
0 x

Terug naar “Wereldfietser-activiteiten”