Wat is jouw binnenbeenlengte als ik vragen mag?Highlands schreef:Mijn keuze zou in jouw geval zou het 60 cm frame zijn. Ik heb zelf een Signature 57 cm. Je komt maar 1 cm tekort volgens de formule van Koga, maar die formule is natuurlijk nooit bedoeld om zwart/wit te worden uitgelegd, het lijkt mij meer een richtlijn.
Normaal wordt er rekening mee gehouden dat er ook nog een verende zadelpen mogelijk is.
Prachtige fiets!
Op een stadsfiets komt het allemaal niet zo nauw, de afstanden die je hier mee aflegt staan niet tot in verhouding tot die die je tijdens een fietsreis (wereldreis) aflegt, je lichaam krijgt dan namelijk veel meer te verduren dan tijdens de korte stukjes in de stad. Ik zou naar de fietsenmaker gaan en op allebei een stuk gaan fietsen, en dan de gene nemen waar je het lekkerste op zit. Als je hem online wilt bestellen, dan kun je ze ook alle twee bestellen en degene die niet bevalt op tijd terugsturen, al zou dat niet mijn voorkeur hebben, ga gewoon naar een goede fietsenmaker, die ziet ook of je wel of niet goed op de fiets zit.
Deze fiets heeft helemaal geen horizontale bovenbuis, ook niet verdisconteerd in de maatnamen.
Wat een ondoorgrondelijke website. Er staan op elke pagina zo vreselijk veel links naar andere pagina's dat je never en nooit het gevoel krijg alles gelezen moet hebben wat je gelezen moet hebben. Ik tel op de pagina die je noem 69 links.
Terug naar “Mijn Fiets: Techniek en Onderdelen”
Gebruikers op dit forum: Bert van Sprang, Bing [Bot], dijken63 en 14 gasten