Resultaten ledenonderzoek

Mededelingen van de beheerders.
Leon
Forum Lid
x 593

Resultaten ledenonderzoek

Berichtdoor Leon » ma 16 jan, 2017 17:07

In het clubhuisdeel van dit forum, alleen toegankelijk voor leden, zijn de resutaten van het ledenonderzoek gepresenteerd. De presentatie is daar te downloaden. Je moet daartoe uiteraard eerst op dit forum inloggen als lid.

De link: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 33&t=28753

Ik plaats dit hier, in dit openbare deel van het forum, omdat veel leden alleen inloggen als ze iets op het forum willen schrijven en het bericht over het ledenonderzoek zo zullen missen.

Groet,
Leon, met de pet van vliegende kiep.
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

ruudvp
Forum Lid
x 7

Re: Resultaten ledenonderzoek

Berichtdoor ruudvp » ma 16 jan, 2017 17:14

Dank Leon. :!:
0 x
Ik heb geen blog maar werk wel mee aan een kaartje Campings België tbv vakantiefietsers

Leon
Forum Lid
x 593

Berichtdoor Leon » vr 20 jan, 2017 13:20

ruudvp schreef:Dank Leon. :!:
Graag gedaan :-)
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

Rongyos
Forum Lid

Berichtdoor Rongyos » vr 20 jan, 2017 14:00

Als ik de link klik krijg ik de volgende mededeling te zien "U bent niet bevoegd om dit forum te lezen". Nu ben ik lid, en ingelogd, dus zou ik verwachten dat ik wel iets te zien krijg... Doe ik iets fout?

Roef
0 x

Eric op de Fiets
Forum Lid
x 66
Contacteer:
Rongyos schreef:Als ik de link klik krijg ik de volgende mededeling te zien "U bent niet bevoegd om dit forum te lezen". Nu ben ik lid, en ingelogd, dus zou ik verwachten dat ik wel iets te zien krijg... Doe ik iets fout?

Roef
Klopt. Zie ook dit draadje met uitleg over toegang aanvragen tot het leden deel van het forum : http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =6&t=16677
0 x
Yesterday's Music Today beluister je op DaCosta Radio 24/7 met de beste disco, funk & dance classics!

Georg
Forum Lid
x 55

Berichtdoor Georg » za 21 jan, 2017 13:39

Eerlijk gezegd is het hele ledenonderzoek volledig aan mij voorbij gegaan...anders had ik ook wel wat laten weten.
0 x

Terug naar “Mededelingen”