Hé, wat gebruik jij nou! Zondagochtend 24-8 kampeerweekeinde

Komend kampeerweekeinde willen uw de fietsende verslaggevers Marianne Vincken en Eric Schuijt ongewone spullen komen bewonderen. Dit ten behoeve van een aantal artikelen voor Wereldfieter nummer 2.

Heb jij dus iets ongewoons (en hiermee bedoel ik niet een zeldzame ziekte of een unieke psychische aandoening), dan zouden wat dat graag op zondagochtend 24 augustus komen bewonderen en jouw verhaal voor het nageslacht willen vastleggen.
Neem vooral mee die oude brander van je opa, dat hypermoderne GPSje, jouw zelfgemaakte fietstassen, die zonnebril van Elton John of die koersbroek met Mickey Mouse kopjes erop geborduurd!
Eric Schuijt schreef:Heb jij dus iets ongewoons (en hiermee bedoel ik niet een zeldzame ziekte of een unieke psychische aandoening), dan zouden wat dat graag op zondagochtend 24 augustus komen bewonderen en jouw verhaal voor het nageslacht willen vastleggen.
Natuurlijk hebben alle deelnemers een ongeneeslijke en besmettelijke aandoening: ze fietsen!
Leuk idee en tenzij het pijpestelen regent tot vrijdag. (zondag ga ik wel op tijd weg overigens)