sportief fietsmaatje (v) gezocht fietsvakantie 2018

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je verzoek.
santos53
Forum Lid
Wil graag deze zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief en enthousiast fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger(64) uit Doetinchem, outdoorliefhebber die van de natuur houdt en van het ultieme gevoel van vrijheid die ik ervaar op de fiets. Ben spontaan, enthousiast en soms 'n tikkeltje impulsief! Inmiddels ruim 20 jaar fietsvakantie ervaring. Behalve het fietsen/mountainbiken ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Fiets op 'n Santos Travelmaster 3+ met Ortlieb fietstassen. Heb 'n aantal opties in gedachten, rondje Nederland (via LF-routes) met uitstapje naar de Waddeneilanden. (overnachten bij Vrienden op de Fiets), eilandhoppen in Denemarken, rondje door het ruige Noorwegen (zie link) of de Groene Fietsroute naar de Middellandse Zee. Periode in overleg! Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, Zimmer frei of jeugdherberg!
Groetjes Gerard (email:g.heijnst@gmail.com)

link over Noorwegen: https://www.youtube.com/watch?v=kCHwfSYPD4w
Laatst gewijzigd door santos53 op do 17 mei, 2018 15:41, 6 keer totaal gewijzigd.
0 x

santos53
Forum Lid
Hallo, ben vanaf vrijdag 18 mei even 'n paar dagen fietsen in noord Nederland via de Hanzeroute, de Zuiderzeeroute naar Ameland en vervolgens via de Afsluitdijk en Noord-Holland weer naar huis.
Omdat ik geen internet heb kan ik op eventuele reacties niet reageren. Ben wel bereikbaar op mijn mobiel: 0616769908 voor reacties of misschien wel voor spontane ontmoetingen onderweg als in in de buurt ben!!

groetjes,
Gerard
0 x

Terug naar “Reisgenoten”