Fietsmaatje gezocht Santiago begin mei

Wie gaat er mee fietsen naar Santiago de Compostela? Vertrek begin mei 2017 8)
We zijn nu met 2 fietsers. We nemen er zes weken voor. Bij goed weer kamperen, dus tentje mee :)

dirhul@hotmail.com
josepha1908@hotmail.com
Willen jullie niet van Sevilla naar Santiago (Zilverroute). Zoals het er nu uit ziet ga ik 21 april.
hallo Uitdaging

wij zijn nu met 3 fietsers van NL naar Santiago
wat zijn de voordelen van de zilverroute vanaf Sevilla tov de Camino Frances vanaf st Jean PdP?

voor mij is het de eerste Camino en wij dachten in NL te starten.......
ilex schreef:wat zijn de voordelen van de zilverroute vanaf Sevilla tov de Camino Frances vanaf st Jean PdP?
Dat het uh, nogal een stukje om is vanuit Nederland en dat je dus nog langer kunt genieten van het fietsen! :D

Buen camino,

Carl
ilex schreef:hallo Uitdaging

wij zijn nu met 3 fietsers van NL naar Santiago
wat zijn de voordelen van de zilverroute vanaf Sevilla tov de Camino Frances vanaf st Jean PdP?

voor mij is het de eerste Camino en wij dachten in NL te starten.......
De "Via de plata" vindt ik mooier dan de Francés. Tevens veel minder druk. In Sevilla is het dan ook Feria. (Tot 7/5)
Een paar foto's.
https://goo.gl/photos/gBya1GJQ5HTaLCJA9
@ Oswald
de foto's van de Zilverroute zijn prachtig!
hele mooie route :)

@ Carl
Het idee was om gewoon "vanaf de voordeur" te starten, naar Santiago
2500 km dus

ik zal het nog eens in de groep gooien, de Zilverroute

gr Dirk
ilex schreef:@ Carl
Het idee was om gewoon "vanaf de voordeur" te starten, naar Santiago
2500 km dus
Precies, dan heb je met de Zilverroute dus niks van doen, tenzij die je zo de moeite waard lijkt dat je er een enorme extra lus voor wilt rijden of je stukken met de trein wil doen ofzo. (Nu heb je met zes weken wel wat speling, ik reed zelf in 58 dagen van Rotterdam naar SdC en terug via de Jacobsroute.)

Hoe dan ook, alvast een mooie reis gewenst,

Carl
Hi fietsers...
Ik zou graag mee willen. Vanaf eind april tot de eerste week (schoolvakantie) fiets ik naar Parijs. Daarvandaan wil ik naar Santiago de Com... Ik ben geen ervaren fietser, heb wel de nodige km weg tussen de 40 en 100 km. Als ik mij kan aansluiten graag... Ga het horen Ben...... :roll: