Zuid Amerika voorjaar 2019 (Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Chili, Argentinie)

Op zoek naar een reisgenoot? Plaats hier je verzoek.
Loekkie
Forum Lid
In mei dit jaar (2018) ben ik gestart in Anchorage (Alaska) op weg naar Ushuaia (Argentinie). De reis, de ervaring, de natuur, de mensen zijn geweldig. In San Diego heb ik het besluit genomen om Midden Amerika niet alleen te willen fietsen, dat voelde niet goed.
Plan is nu om mijn reis vanuit Colombia of Ecuador te hervatten. Ook Zuid Amerika zou ik heel graag met iemand of een groepje willen doen, gewoon omdat het fantastisch is om zo'n reis met elkaar te beleven en je er voor elkaar kunt zijn in alle omstandigheden.
Wie o wie gaat er met me mee op dit geweldige avontuur.

Achtergrond: Ik ben 51 jaar (v), fiets tussen de 60-100 km per dag maar kan ook meer of minder zijn. Wees vrij om alle andere achtergrond vragen bij me neer te leggen.
Ik ben te volgen via Facebook: https://www.facebook.com/NOORthtoSouth/ of Instagram: noor_holsboer
0 x

gesmets
Hallo Noor,

Mijn naam is Gé en ik ben 63 jaar (m). Ik heb verschillenden trektochten op de fiets in het buitenland gemaakt echter altijd van beperkte duur.
Vorig jaar december en dit jaar januari en februari heb ik gefietst (alleen) in Colombia en Ecuador. Dat was een prachtig avontuur en een geweldige ervaring.
Mijn plan is om in 2019 de route richting Ushuaioa weer op te pakken en weer 3 maanden te fietsen door Peru, Bolivia en eventueel een stuk in Argentinië. Alhoewel het alleen fietsen me goed beviel wil ik in de dun bevolkte stukken van Peru en Bolivia graag met iemand samen of in een klein groepje fietsen.
Ik ben benieuwd hoe je reisschema eruit ziet en of een gedeelte samen fietsen misschien mogelijk is.
Maar ik moet wel zeggen mijn plan staat nog niet vast maar kijk momenteel naar de mogelijkheden.
Een verslag van mijn reis in Colombia en Ecuador kun je vinden op gesmets.reislogger.nl en gps tracks heb ik ook.
Ik zal je mijn email adres sturen mocht je vragen hebben en de mogelijkheid om een stuk samen te fietsen verder willen onderzoeken.
0 x

Loekkie
Forum Lid
Hi Gé,
Wat leuk dat je reageert. Ben op het moment bezig om de planning een beetje op papier te zetten. Het lijkt. Er nu op dat ik rond begin juni in Quito zal zijn.
Ik ga zeker je blog bekijken! Misschien wel leuk om een keertje te sparren over ieders plannen.
Gr Noor
0 x

Peter1963
Hoi Loekkie,

Wat een prachtige reis maak je...ik zit eraan te denken om dezelfde reis te maken....of misschien een stuk. In dat geval zouden we een stuk samen kunnen reizen. Ik ben reisbegeleider bij Djoser en zit momenteel in Nieuw Zeeland. De komende week heb ik geen internet ivm een bezoek aan Roratonga, op de Cook eilanden.

We houden contact

Groetjes Peter Reitsema
55 jaar
0 x

Terug naar “Reisgenoten”