Waar blijft mijn tentje?

Berichten in dit forum worden niet bij de Actieve Onderwerpen getoond omdat ze te weinig met wereldfietsen te maken hebben.
marijneke
Forum Lid

Waar blijft mijn tentje?

Berichtdoor marijneke » wo 07 sep, 2011 11:27

Hoi,

Ik heb een tentje bestelt via e-bay in Amerika. Het pakketje is opgestuurd met US Postal. Met track end trace kan ik nagaan waar het pakketje zich bevindt. Op de website staat dat mijn tent nu al een week bij de douane ligt (melding: customs clearance schiphol amsterdam). Ik vind het erg lang duren. Weten jullie wat het probleem is? En wat te doen? US-postal bellen in Amerika/de douane in NL....

groet,

Marijn
0 x

Jordy
Forum Lid
Contacteer:

Re: Waar blijft mijn tentje?

Berichtdoor Jordy » wo 31 okt, 2012 21:55

Is je tentje inmiddels al binnen?
0 x

Walter M
Forum Lid
x 1

Re: Waar blijft mijn tentje?

Berichtdoor Walter M » zo 16 dec, 2012 04:05

als je een pakket met de post verstuurd en NIET met een internationale koerier zoals UPS heb je niets aan een track en trace systeem. . postale 'track en trace' systemen zijn niet compatible.
zodra het pakketje het land van afkomst verlaat houdt het op bij land van bestemming.

het item kan wel weken bij douane blijven liggen, vooral als het een gebruikt tentje is (beestjes en zo)
de amerikaanse post of nederlandse post bellen heeft geen enkele zin, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

walter
0 x
walter woont in Portland Oregon, slechts 100km rijden van een van de mooiste kusten ter wereld: de Pacific Coast!

wakkeropdefiets
Forum Lid

x

Berichtdoor wakkeropdefiets » zo 16 dec, 2012 12:47

x
0 x

Terug naar “Achtergrond”