Niet lullen over fietstechniek maar fietsen!

Vragen, verhalen en adviezen relevant voor meer dan één continent.
Dieuwertje & Franzi
Forum Lid
x 98
Even wat tegengewicht voor al het gepraat over technische snufjes en bandbreedtes op de Wereldfietser, weer eens een reisverhaal. (wel gesponsord door Koga :lol: )

Geniet en een fijne avond, Franzi 8)

Laatst gewijzigd door Dieuwertje & Franzi op za 07 sep, 2019 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

willem.m
Forum Lid
x 438
Pfff... Ik krijg eerst reclame voor een ebike voor mijn kiezen. Weg goede humeur... Maar ik ga kijken!
0 x

Leon
Forum Lid
x 684
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:02
Pfff... Ik krijg eerst reclame voor een ebike voor mijn kiezen. Weg goede humeur... Maar ik ga kijken!
Ik niet. Het filmpje zelf is namelijk ook een reclamefilm.
1 x
De kern van alle milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

willem.m
Forum Lid
x 438
Leon schreef:
za 07 sep, 2019 20:05
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:02
Ik niet. Het filmpje zelf is namelijk ook een reclamefilm.
Ach, dat valt enorm mee, zoals je kunt zien als je de moeite neemt om 'm helemaal te kijken.

On-topic: dank voor het delen! Wat is Peru toch een prachtig land. Zo divers en groots. Misschien wel mooier dan de Donauroute!

Fijn ook, die mooie beelden die mij meer inspireren dan het gemilimeter over fietstechniek en ebikes. Maar ik besef wel: ieder zijn ding.
1 x

Dieuwertje & Franzi
Forum Lid
x 98
willem.m schreef:
za 07 sep, 2019 20:25
Fijn ook, die mooie beelden die mij meer inspireren dan het gemilimeter over fietstechniek en ebikes. Maar ik besef wel: ieder zijn ding.
Graag gedaan!
Yup ieder zijn ding maar iets meer reisverhalen en voorbereidingen ipv ge-mm over techniek op de WF voor mensen met dat andere ding zou erg fijn zijn. 8)
0 x

Tim_070
Forum Lid
x 2
Dank! Ik heb genoten!
1 x

Shrek
Forum Lid
x 55
Nu wil ik ook weer naar Peru!
1 x
"Uiteindenlijk zal ieder topic uitlopen op een pro- vs anti-helm, -Santos/Idworx of -ebikediscussie."

Loes van den Bergen
Forum Lid
x 25
Ah, fantastisch mooie trip Prettige vertelstem ook. En ik ben ook weg van zijn stuur. Dank voor filmpje!
1 x

CarlW
Forum Lid
x 58
Voor dat landschap is het woord mindblowing bedacht. Fenomenaal. Hoop er ooit zelf een keer te staan.
0 x

fietsjunks
Forum Lid
x 36
Contacteer:
CarlW schreef:
vr 13 sep, 2019 07:29
Voor dat landschap is het woord mindblowing bedacht. Fenomenaal. Hoop er ooit zelf een keer te staan.
Ja hè! Om die reden gaan wij dit jaar weer terug naar Peru. Peru’s Divide was destijds de highlight van onze lange reis, nu gaan we een ander deel fietsen, stukken van de bikepacking.com routes. Zin in!
0 x

Dieuwertje & Franzi
Forum Lid
x 98
fietsjunks schreef:
vr 13 sep, 2019 07:35
CarlW schreef:
vr 13 sep, 2019 07:29
Ja hè! Om die reden gaan wij dit jaar weer terug naar Peru. Peru’s Divide was destijds de highlight van onze lange reis, nu gaan we een ander deel fietsen, stukken van de bikepacking.com routes. Zin in!
Speciaal voor Carl en Fietsjunks dan nog eentje :P , van Iohan die waanzinnige reizen en filmpjes maakt. Voor ons is het inmiddels 24 jaar geleden dat we er waren, helaas toen nog niet op de fiets.

0 x

willem.m
Forum Lid
x 438
...en daar loopt ook al vier jaar een draadje over:
viewtopic.php?t=26504

Heerloijk zen word ik altijd van zijn filmpjes.
0 x

Terug naar “Algemene Bestemmingen en Reisverhalen”