camping Bourgondië

Vragen, verhalen en adviezen relevant voor meer dan één continent.
Bridgestone SM
Forum Lid
x 46

Re: camping Bourgondië

Berichtdoor Bridgestone SM » ma 06 mei, 2019 09:49

Klaas1964 schreef:
ma 06 mei, 2019 09:41
Afgelopen jaar deze ronde gedaan en de auto op de stadscamping in Dijon laten staan. Geen aanrader, was errug duur...Maar het kan dus wel.
Een paar woorden Frans leren is denkelijk goedkoper (en ook handiger in de toekomst).

BSM
0 x
Ik bedoel het goed maar mijn toetsenbord is dyxlectie ....

Klaas1964
Forum Lid
x 2

Berichtdoor Klaas1964 » ma 06 mei, 2019 11:05

Bridgestone SM schreef:
ma 06 mei, 2019 09:49
Klaas1964 schreef:
ma 06 mei, 2019 09:41
Afgelopen jaar deze ronde gedaan en de auto op de stadscamping in Dijon laten staan. Geen aanrader, was errug duur...Maar het kan dus wel.
Een paar woorden Frans leren is denkelijk goedkoper (en ook handiger in de toekomst).

BSM
BSM, ik denk niet dat nóg meer Frans leren de camping goedkoper maakt... je opmerking komt raar over maar je zal het waarschijnlijk goed bedoelen...
1 x

luchtfietser
Forum Lid
x 1

Berichtdoor luchtfietser » zo 26 mei, 2019 15:09

Bedankt voor het meedenken en delen van de opties.

We hopen hier te kunnen starten: http://www.camping-saint-florentin.fr/

Zijn er mensen die de Franse taal werkelijk goed beheersen en onderstaande bericht willen controleren?

ik voeg voor de zekerheid ook de Nederlandse versie toe.

Alvast bedankt!!

Cher Monsieur / Madame,

Nous sommes une famille avec deux jeunes enfants âgés de 1 et 3 ans. Vers le 1er juin, nous souhaitons nous rendre en France pour parcourir un magnifique itinéraire de deux semaines et demie en Bourgogne. Nous aimerions vraiment aller à votre camping pour pouvoir vous détendre après le voyage et passer la nuit. Après la piste cyclable, nous souhaitons également retourner au camping pour nous préparer au retour.
Nous espérons qu'il est possible de laisser notre voiture avec vous d'ici là. Espérons que cela ne pose pas de problème en pré-saison.
Nous sommes impatients de vous entendre.

Cordialement,
Josué

Beste meneer/ mevrouw,

Wij zijn een gezin met twee jonge kinderen van 1 en 3 jaar. Rond 1 juni willen we naar Frankrijk rijden om in de Bourgondië een mooie route van ongeveer 2.5 week te fietsen. We zouden heel graag naar jullie camping willen rijden om daar rustig te kunnen bijkomen na de reis en om te overnachten. Na de fietsroute zouden we ook weer graag op de camping terugkomen om ons voor te bereiden op de reis naar huis.
Wij hopen dat het mogelijk is in de tussentijd onze auto bij jullie te laten staan. Hopelijk is dat in het voorseizoen geen probleem.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Joshua
0 x

Leon
Forum Lid
x 559

Berichtdoor Leon » zo 26 mei, 2019 16:00

Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Als het echt het voorseizoen is, zal het niet druk zijn denk ik, als er al meer dan 5 gasten zijn. Aan de lokatie te zien is het een doorgangscamping, want hij ligt precies op 1 dag rijden van Nederland langs een klassieke autoroute naar het zuiden, vlak langs de weg.

Helaas is mijn Frans nog (steeds) niet goed genoeg om evt. google translate-blunders uit de tekst voor een briefje te halen.
Je gaat dit meenemen als briefje om te laten zien, toch?
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

luchtfietser
Forum Lid
x 1

Berichtdoor luchtfietser » zo 26 mei, 2019 17:28

We vertrekken komende donderdag of vrijdag, beetje afhankelijk van de voorbereidingen. Hopelijk past alles in de auto :D
0 x

bert sitters
Forum Lid
x 84

Berichtdoor bert sitters » zo 26 mei, 2019 17:48

luchtfietser schreef:
zo 26 mei, 2019 15:09
Bedankt voor het meedenken en delen van de opties.

We hopen hier te kunnen starten: http://www.camping-saint-florentin.fr/

Zijn er mensen die de Franse taal werkelijk goed beheersen en onderstaande bericht willen controleren?

ik voeg voor de zekerheid ook de Nederlandse versie toe.

Alvast bedankt!!

Cher Monsieur / Madame,

Nous sommes une famille avec deux jeunes enfants âgés de 1 et 3 ans. Vers le 1er juin, nous souhaitons nous rendre en France pour parcourir un magnifique itinéraire de deux semaines et demie en Bourgogne. Nous aimerions vraiment aller à votre camping pour pouvoir vous détendre après le voyage et passer la nuit. Après la piste cyclable, nous souhaitons également retourner au camping pour nous préparer au retour.
Nous espérons qu'il est possible de laisser notre voiture avec vous d'ici là. Espérons que cela ne pose pas de problème en pré-saison.
Nous sommes impatients de vous entendre.

Cordialement,
Josué

Beste meneer/ mevrouw,

Wij zijn een gezin met twee jonge kinderen van 1 en 3 jaar. Rond 1 juni willen we naar Frankrijk rijden om in de Bourgondië een mooie route van ongeveer 2.5 week te fietsen. We zouden heel graag naar jullie camping willen rijden om daar rustig te kunnen bijkomen na de reis en om te overnachten. Na de fietsroute zouden we ook weer graag op de camping terugkomen om ons voor te bereiden op de reis naar huis.
Wij hopen dat het mogelijk is in de tussentijd onze auto bij jullie te laten staan. Hopelijk is dat in het voorseizoen geen probleem.
Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Joshua
Lijkt mij een sympathieke camping. Gaat vast wel lukken. Hou je ons op de hoogte?
0 x
En hoe verder hij ging, des te langer was zijn terugweg. www.fietsrondje.nl

Eric op de Fiets
Forum Lid
x 59
Contacteer:
Dat huisje voor fietsers ziet er ook wel leuk uit zeg. Kun je bovenop je fiets slapen. De meeste Fransen spreken tegenwoordig ook wel een woordje Engels, zeker op de campings kan ik mij prima redden met een lach en wat Franse en Engelse woorden in de Nederlandse zinnen.
http://www.camping-saint-florentin.fr/L ... yclos.aspx
Bijlagen
9B2065E7-3D1F-41C7-8B30-79ECB9D84728.png
0 x
Yesterday's Music Today beluister je op DaCosta Radio 24/7 met de beste disco, funk & dance classics!

Leon
Forum Lid
x 559

Berichtdoor Leon » zo 26 mei, 2019 22:13

Eric op de Fiets schreef:
zo 26 mei, 2019 21:59
Dat huisje voor fietsers ziet er ook wel leuk uit zeg.
Dat heb ik op de website ook zitten bekijken. Het lijkt me ongelooflijk onhandig. Welke spullen boven en welke beneden? Waar zet je in hemelsnaam je brander neer om er bij te kunnen?
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

Terug naar “Algemene Bestemmingen en Reisverhalen”