Wereldfietsers nu onderweg?

Vragen, verhalen en adviezen relevant voor meer dan één continent.
job vogel
Forum Lid
x 2
Ai ai jai die nederlanders toch met hun fiets. Ik ben in iringa vanaf kaapstad en ga nu richting kilimanjaro.
0 x

PeterVanRijn
Forum Lid
x 38
Contacteer:
Henk van Dillen is in Kandalaksha aangekomen, zij het per trein. Er was kennelijk slechts één druk bereden weg beschikbaar om te fietsen, en dat heeft hij, terecht vermoed ik, als te gevaarlijk beoordeeld.
In dit verslag beschrijft hij zijn reis naar en aankomst in Kandalaksha.
Maar meer bijzonder nog vind ik de uitgebreide reactie van Olga Lipina onder zijn verslag. Zij was in 1996 een van de 36 deelnemers aan een tocht van Murmansk naar Zaandam! Haar man, die ook bij dat evenement aanwezig was, is als fietser 5 jaar geleden bij een verkeersongeluk om het leven gekomen. Ze waarschuwt Henk voor de levensgevaarlijke weg die hij nog tot Murmansk te gaan heeft.
0 x

Fedor
Forum Lid
x 116
Contacteer:

Re: Wereldfietsers nu onderweg?

Berichtdoor Fedor » vr 23 feb, 2018 20:42

Het is zijn eigen keuze, maar aangezien de weg waar hij moet rijden wel heel erg lijkt op veel wegen op die Russische YouTube-filmpjes van on-board-camera's... ik zou me er niet echt veilig op voelen gezien het rijgedrag op dergelijke wegen.
0 x

caa
Forum Lid
x 3

Berichtdoor caa » di 27 feb, 2018 16:03

Bert is inmiddels onderweg. Nu nog in Nieuw-Zeeland, vanaf half maart fietst hij vanuit Bangkok via China terug naar Nederland. Zijn blog met foto's en verhalen vind je op http://bertvinken.nl
0 x

daulagari
Forum Lid
x 36
0 x

Shrek
Forum Lid
x 35

Berichtdoor Shrek » za 17 mar, 2018 01:29

Ik ben nog steeds onderweg, 15.500km gefietst en inmiddels op Isla Chiloé (Patagonië). Nog maar een klein stukje!! :lol:
0 x
"Uiteidenlijk zal ieder topic uitlopen op een pro- vs anti-helm, -Santos/Idworx of -ebikediscussie."

De tovenaar
Forum Lid
x 33
Contacteer:
Is TravelingTice nog niet genoemd? Zijn vlogs zijn erg leuk, zit nu in Perth.
https://travelingtice.com/
0 x

Terug naar “Algemene Bestemmingen en Reisverhalen”