encyclopedie cotacol

Verzoeken voor tweedehands fietsen, kaarten, uitrusting, etc.
moriezz
Forum Lid

encyclopedie cotacol

Berichtdoor moriezz » wo 22 okt, 2008 17:32

hallo,

ik ben nogal heftig op zoek naar het boek: encyclopedie cotacol dat 1000 Belgische hellingen beschrijft . Als er iemand dit boek heeft liggen of weet hoe ik er aan kan geraken (liefst in het Nederlands evt. ook in het Frans )
shout !!!

alvast bedankt

floris
0 x

opdefiets
Forum Lid
Contacteer:

Berichtdoor opdefiets » wo 22 okt, 2008 19:52

Wat ik ervan weet is dat beide edities (Franse en Nederlandse) destijds in 1990 zijn uitgegeven door Les Presses de l'Avenir. Deze uitgever (uit Namen) bestaat niet meer/ is niets meer over te vinden. De restvoorraad van de oplage (ik meen dat de Franse al lang is uitverkocht en dat er veel Nederlandstalige (slechte vertaling!!!) over waren is opgekocht door de Brusselse Reisboekhandel
Anticyclone des Açores-Craenen
Rue du Fossé aux Loups 34
1000 Bruxelles
02 217 52 46
02 223 77 50
Die hebben geen website, wel een e-mail adres anticyclonesdesacores@craenen.be wat suggereert dat ze zijn overgenomen door Craenen BVBA een distributeur van reisgidsen en vooral kaarten in België
Ik betwijfel of ze ze nog hebben.

Luc
0 x

fietsjunks
Forum Lid
x 36
Contacteer:

Berichtdoor fietsjunks » wo 22 okt, 2008 19:54

Hij is te koop bij de fietsvakantiewinkel, zie deze link:

klik!
0 x

bert sitters
Forum Lid
x 109

Berichtdoor bert sitters » wo 22 okt, 2008 20:44

opdefiets schreef:Wat ik ervan weet is dat beide edities (Franse en Nederlandse) destijds in 1990 zijn uitgegeven door Les Presses de l'Avenir. Deze uitgever (uit Namen) bestaat niet meer/ is niets meer over te vinden. De restvoorraad van de oplage (ik meen dat de Franse al lang is uitverkocht en dat er veel Nederlandstalige (slechte vertaling!!!) over waren is opgekocht door de Brusselse Reisboekhandel
Anticyclone des Açores-Craenen
Rue du Fossé aux Loups 34
1000 Bruxelles
02 217 52 46
02 223 77 50
Die hebben geen website, wel een e-mail adres anticyclonesdesacores@craenen.be wat suggereert dat ze zijn overgenomen door Craenen BVBA een distributeur van reisgidsen en vooral kaarten in België
Ik betwijfel of ze ze nog hebben.

Luc
Beste Luc,

Marc Craenen heeft inderdaad al weer een aantal jaren geleden Anticyclone overgenomen. Marc Craenen is een Vlaming.
Je mag dus best het Nederlandstalige adres vermelden:
Wolvengracht 34
1000 Brussel
De Wolvengracht is in het centrum van Brussel: c.a. 500 meter ten noorden van de Grote Markt. De gracht is al jaren geleden gedempt.
De Wolvengracht heet al zo sinds de 14e eeuw. De gracht is niet vernoemd naar wolven, maar naar een belangrijk Middeleeuwse burger van Brussel met de naam Johannes Wolf. De veel later ontstane Franse vertaling slaat dus nergens op!
Laatst gewijzigd door bert sitters op do 23 okt, 2008 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
En hoe verder hij ging, des te langer was zijn terugweg. www.fietsrondje.nl

moriezz
Forum Lid

Berichtdoor moriezz » do 23 okt, 2008 20:05

het emailadres is blijkbaar niet juist, het juiste zou anticyclone@craenen.be zijn

bedankt voor de reacties

floris
0 x

justvervaart

Re: encyclopedie cotacol

Berichtdoor justvervaart » vr 16 aug, 2019 15:20

Het is inmiddels 2019 en ook ik ben op zoek naar de encyclopedie cotacol. Heb gemaild met bovenstaand e-mail adres en kreeg de volgende reactie. " Deze encyclopedie is al jaren niet meer beschikbaar en aangezien we de vraag nog regelmatig krijgen, vrees ik dat hij ook op de tweedehandsmarkt moeilijk te vinden zal zijn."

Mailen hiernaar heeft dus geen zin meer. Succes aan een ieder die op zoek is. Als ik een exemplaar weet te vinden zal ik het hier laten weten.

Met vriendelijke groet,

Just Vervaart
0 x

Terug naar “Te Koop Gevraagd”