Gezocht naar Anjan 2-3Gt of Kaitum 2

Verzoeken voor tweedehands fietsen, kaarten, uitrusting, etc.
antonio18
Forum Lid
Hallo,
Ben naarstig op zoek naar een Hilleberg tent type Anjan 2 GT of 3 GT, en anders een Kaitum 2.
Wie kan mij daarbij helpen met deze zoektocht.
0 x

cycler
Forum Lid
x 3
antonio18 schreef:
ma 18 mar, 2019 23:09
Hallo,
Ben naarstig op zoek naar een Hilleberg tent type Anjan 2 GT of 3 GT, en anders een Kaitum 2.
Wie kan mij daarbij helpen met deze zoektocht.
www.hilleberg.com
1 x

willem.m
Forum Lid
x 334
...of vraag je ons om voor je op Marktplaats te zoeken? :|
0 x
www.themeeg.nl

Vind je dit bericht ongepast? Meld het bij mij, dan pas ik het even aan.

Edwin*
Forum Lid
x 161
Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.

Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.

Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht :idea:
4 x

willem.m
Forum Lid
x 334
Edwin* schreef:
di 19 mar, 2019 12:19
Nou zeg... het kan toch zijn dat de TS Marktplaats, etc. al heeft afgestruind en niets heeft gevonden.

Ook zal het niet de bedoeling zijn van de TS om een nieuw exemplaar te kopen, anders had hij de topic niet gestart.

Dus met bovenstaanden twee opmerkingen is de TS niet geholpen, lijkt me. Ik hoop voor hem/haar dat iemand op dit forum nog een gebruikt exemplaar heeft liggen en hem wil verkopen. Volgens mij was de vraag daar namelijk ook op gericht :idea:
Dank voor het invullen van de ontbrekende info - op basis van diverse aannames neem ik aan 8)
Laatst gewijzigd door willem.m op di 19 mar, 2019 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
www.themeeg.nl

Vind je dit bericht ongepast? Meld het bij mij, dan pas ik het even aan.

cycler
Forum Lid
x 3
Edwin* schreef:
di 19 mar, 2019 12:19

Nou zeg.. staat nergens dat het om een gerbukte exemplaar moet gaan, dus mijn info is wel degelijk nuttig
1 x

Terug naar “Te Koop Gevraagd”