rondje Utrecht 15 april a.s.

Overige activiteiten (zonder commerciele inslag) welke interessant zijn voor fietsreizigers, maar niet door onze Activiteitencommissie georganiseerd worden.
edwinvanooijen
Forum Lid
x 4
Op elke 1e zondag van de maand wordt het rondje Utrecht georganiseerd. Meestal is het startpunt Tolsteegbrug (t.o. Louis Hartlooper complex). Het tijdstip van vertrek is 09.30u. De afstanden variëren en liggen tussen 60-100 km en zijn afhankelijk van o.a. weersgesteldheid en seizoen. Het tempo ligt gemiddeld op ca. 20 km/u.

Het rondje Utrecht heeft diverse thema’s zoals een culinair rondje of een rondje nabij een andere stad. In het verleden zijn Nijmegen en Haarlem aangedaan. Een Off road of wielerrondje behoort ook tot de mogelijkheden.

Om voldoende variatie te houden kan iedereen de organisatie van een of meerdere rondjes op zich nemen. Dit kan heel eenvoudig door op deze aankondiging te reageren.

VANWEGE PASEN EN DE WERELDFIETSERSBEURS WORDT HET RONDJE DEZE KEER VERPLAATST NAAR DE 3E ZONDAG VAN APRIL.
0 x

As*
Forum Lid
x 4

Re: rondje Utrecht 15 april a.s.

Berichtdoor As* » zo 25 mar, 2018 22:37

Praktisch inderdaad om te verplaatsen. Op voor een mooie lentetocht.
0 x

ruudvp
Forum Lid
x 7

Berichtdoor ruudvp » wo 28 mar, 2018 13:05

Maar iedereen is natuurlijk welkom om op zaterdag 7 april mee te fietsen vanuit Wageningen.
0 x
Ik heb geen blog maar werk wel mee aan een kaartje Campings België tbv vakantiefietsers

Petra137
Forum Lid
x 27
Hallo,

....of op zondag 8 april vanaf 10 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het station van Groningen.
Groet, Petra.
0 x

ruudvp
Forum Lid
x 7

Berichtdoor ruudvp » zo 01 jul, 2018 20:12

Het lijkt er op dat dit het laatste rondje was? Is er nog interesse in de toekomst voor een rondje Utrecht?
0 x
Ik heb geen blog maar werk wel mee aan een kaartje Campings België tbv vakantiefietsers

Indurain99
Forum Lid
x 4
Hallo, ik ben onlangs in Nederland aangekomen, in Utrecht, en zou geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan de volgende ronde naar Utrecht, wanneer deze is georganiseerd.

Groeten,
Indurain99.
0 x

Erik v S
Forum Lid
x 20
Contacteer:
Het is zomer, dus wordt het niet weer eens tijd voor het rondje culinair?
Wil ik deze keer wel oppakken.

Laten we dit topic even misbruiken om agenda’s af te stemmen. Als een paar van de usual suspects reageren, dan moet het door kunnen gaan.

Normaal doen we dit op de eerste zondag van de maand, maar die van juli hebben we al gemist. Ik kan zelf niet aanstaande zondag (en het weekend van 20 21 22 juli vervalt voor mij ook), maar de overige zondagen in juli en augustus zijn geen probleem.
0 x

Phien

Berichtdoor Phien » zo 12 aug, 2018 20:15

Ik woon binnenkort niet meer in Utrecht maar in Zeist, Tolsteeg is prima op fietsafstand. Ik kan 2 september. Iemand zin?
0 x

Indurain99
Forum Lid
x 4
I could go ,if I don't doing another thing.The place of starting is Tolsteegbrug at 9:30 h., no?, here: https://www.google.com/maps/place/Tolst ... 8c0ef15ca5

,But..., it is sure that there will be 'rondje' that day, 2nd September , or not?

Greetings,
Indurain99.
0 x

Erik v S
Forum Lid
x 20
Contacteer:
Ja, de klad zit er een beetje in. Laten we er weer eens een zwengel aan geven.

Phien en indurian, zouden jullie om het nieuwe topic bovenin de lijst actieve onderwerpen te houden, in daar kunnen melden dat jullie komen? / could you place a message in the new topic?
0 x

Indurain99
Forum Lid
x 4
I hadn't seen the other topic.I write another message there, -rondje Utrecht 2 September: viewtopic.php?f=30&t=31864
0 x

Terug naar “Overige Activiteiten”