Dit is dezelfde trein die fud0 geboekt heeft vanaf Munchen met een ticket met fiets naar ieder station in Nederland voor 53,50keesswart schreef:Als ik het probeer, vind ik hem wel. Bijvoorbeeld op 25 juni 2017: dan vertrekt de EC 114 om 8:42 uit Klagenfurt en komt deze om 20:08 aan in Düsseldorf, waarvandaan diezelfde avond nog drie regionale treinen naar Arnhem en twee naar Venlo rijden .
.
Ik ben in Bad Gastein om 10.23 uur op de EC-trein ingestapt en de aankomst in Düsseldorf was 20.40 uur (na vertraging door de hoge waterstand van de Rijn tussen Mainz en Koblenz, daarnaast bleef de trein op Mainz HBF door spoorwerkzaamheden wel een half uur stil staan).arnob schreef:@Martin: dat is eenvoudig uit te zoeken via Bahn.de. De route die jij aangeeft vraagt minstens 1x (16 uur) of 3 `a 4 maal overstappen (18.46 of 18.16 uur reistijd. Het antwoord lijkt me "Nee".
Er is een Jugendherberge in Düsseldorf aan de linkeroever van de Rijn, tegenover de Altstadt, maar of de deur al vroeg open kan om het station te halen....bert sitters schreef:Helaas vertrekt de trein in de andere richting, dus Dusseldorp-Klagenfurt , de EC 115 al om 07:51 uit Dusseldorp en dat redden de meeste Nederlanders niet.
Afgelopen zomer met vakantiefiets in de Nightjet van Wenen naar Düsseldorf. Daar overgestapt op deze trein naar Arnhem. Vandaar verder met NS naar Amsterdam. Prima verbinding voor fietsers, alleen stopt deze trein bijna overal.Martin E. van Doornik schreef:Is dat hem? De nieuwe trein naar Düsseldorf, gistermiddag (14 oktober 2017) gefotografeerd vanuit een rijdende trein (daarom niet erg scherp) op station Arnhem Centraal.
Boven het rode fiets-logo staat een display met oranje letters: Düsseldorf staat er te lezen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast