Sealingservice Eindhoven Airport

Ervaringen met het meenemen van de fiets in het vliegtuig
ed1960

Sealingservice Eindhoven Airport

Berichtdoor ed1960 » do 21 jun, 2018 13:52

Heeft iemand ervaring met de sealingservice op Eindhoven Airport. Ik heb al meerdere vluchten met mijn fiets gemaakt en laat meestal voor de terugreis mijn fiets sealen ipv een een doos. Nu heb ik vernomen dat er pas een sealingservice op Eindhoven Airport is, maar volgens de informatiebalie kunnen die alleen koffers sealen. A.s. maandag ga ik vanaf Eindhoven naar Praag, maar is lastig om met doos en al in Eindhoven te komen. Iemand die iets weet toevallig?
0 x

math
Forum Lid
x 51
Je hoeft niet met doos en al naar Eindhoven te komen, want je kunt op Eindhoven airport ook een fietsdoos kopen; ik meen bij de Aviflora shop. Je doet er wel verstandig aan om vooraf te informeren naar hun voorraad, want ze zeiden mij dat ze ook wel eens even uitverkocht zijn als er een grote fietsgroep langs is geweest.
0 x

bert sitters
Forum Lid
x 38
Met welke maatschappij vlieg Je? Wat zijn hun voorwaarden voor het meenemen van een fiets?
0 x
En hoe verder hij ging, des te langer was zijn terugweg. www.fietsrondje.nl

Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 24
Hoezo is een doos meenemen niet mogelijk? - Kwestie van de doos op de juiste manier opvouwen en vastbinden bovenop je fietstassen! :wink: Treinen en fietsen van- en naar het vliegveld zijn zo absoluut geen probleem.
0 x

Terug naar “Fiets & Vliegtuig”