Sportbeer failliet

Voor al het offtopic geklets. Houd het netjes en binnen de perken!
Bel
Forum Lid
x 26

Sportbeer failliet

Berichtdoor Bel » vr 05 jul, 2019 07:12

Alweer een (buiten)sport winkel failliet. Sportbeer dit keer. Gisteren nog actief, vanmorgen onderstaand bericht op de website. Spijtig!
Bijlagen
Schermafbeelding 2019-07-05 om 07.04.03.png
0 x

joukon
Forum Lid
x 41

Re: Sportbeer failliet

Berichtdoor joukon » vr 05 jul, 2019 08:16

Vooral spijtig voor de gedupeerden die zitten te wachten op uitlevering order!

Ondernemen betekent risico nemen. Hoort erbij.
Dat de schadepost terecht komt bij derden, dat is vervelend.
0 x

Eric op de Fiets
Forum Lid
x 67
Contacteer:

Berichtdoor Eric op de Fiets » vr 05 jul, 2019 10:11

0 x
Yesterday's Music Today beluister je op DaCosta Radio 24/7 met de beste disco, funk & dance classics!

joukon
Forum Lid
x 41

Berichtdoor joukon » vr 05 jul, 2019 10:39

0 x

Shadow
Forum Lid
x 91

Berichtdoor Shadow » vr 05 jul, 2019 14:24

Je snapt het echt niet als je als winkel zo met je klanten om gaat, vroeg of laat valt het doek dan gewoon.
0 x

_Peter_
Forum Lid
x 77

Berichtdoor _Peter_ » vr 05 jul, 2019 14:53

Shadow schreef:
vr 05 jul, 2019 14:24
Je snapt het echt niet als je als winkel zo met je klanten om gaat, vroeg of laat valt het doek dan gewoon.
Ik denk dat veel mensen kijken naar de gemiddelde score (en die is goed te noemen) en dan niet kijken wat er de laatste maanden allemaal slecht gaat.
Zelf overigens nog nooit van deze winkel gehoord.
1 x

Shadow
Forum Lid
x 91

Berichtdoor Shadow » vr 05 jul, 2019 14:57

Ik heb van een aantal jaar terug alweer wat ervaringen ermee, was toen ook niet super, bereikbaarheid matig etc.
0 x

Senior2
Forum Lid
x 95

Berichtdoor Senior2 » vr 05 jul, 2019 21:22

Bij restaurants is het bekend dat je recensies kan kopen. Ik ga er vanuit dat dat hier niet anders is.
0 x

Shadow
Forum Lid
x 91

Berichtdoor Shadow » vr 05 jul, 2019 22:02

Mja maar om nou slechte recencies te gaan kopen :wink:
0 x

Senior2
Forum Lid
x 95

Berichtdoor Senior2 » vr 05 jul, 2019 22:49

In het begin waren de recensies toch niet zo slecht? Die slechte recensies die geloof ik wel, maar bij goede recensies word ik van nature achterdochtig. Zal wel een slechte eigenschap van mij zijn.
1 x

cervus
Forum Lid
x 7

Berichtdoor cervus » za 06 jul, 2019 05:46

Tja, die slechte recensies zijn waarschijnlijk het gevolg van het naderende faillisement.
In het verleden heb ik diverse malen besteld en een goede service gehad van Sportbeer.
Service in de vorm van; telefonisch contact, uitleg, retourneren en vlot geld terug.
Ik zou er zonder nadenken wederom een bestelling gedaan hebben en dan was ik nu waarschijnlijk ook de pineut.
0 x

Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 80
Senior2 schreef:
vr 05 jul, 2019 22:49
In het begin waren de recensies toch niet zo slecht? Die slechte recensies die geloof ik wel, maar bij goede recensies word ik van nature achterdochtig. Zal wel een slechte eigenschap van mij zijn.
Inderdaad. Al tot twee kee benaderd door Thuisbezorgd na een slechte recensie of de restaurant eigenaar contact met je mag opnemen. Als je ja zegt, biedt het restaurant je een gratis maal aan tegen het weghalen van je slechte recensie! :roll: Annyway afhaaleten heeft sowieso afgedaan bij ons, troep voor veel geld.
0 x

Vakantiefietser1984
Helaas ben ik 1 van de gedupeerde met de aankoop van een Orlieb fietstassenset voor + achter. In alle enthousiasme van het plannen van mijn eerste fietsreis te weinig onderzoek naar dit bedrijf gedaan. Ik heb sportbeer een aantal weken proberen te bellen en mailen maar nergens werd meer op gereageerd. Nu sinds vrijdag de melding op hun site dat ze er mee gestopt zijn maar er word niet gesproken over een faillisement. KVK gebeld maar wisten hier ook niks van. Ook op rechtspraak.nl niks over te vinden. Als er een faillisement is moeten de gedupeerde zich bij een curator kunnen melden.

Nu kan dit nog komen maar naar mijn idee heeft deze firma de plicht verzuimd om zijn klanten te informeren over de stand van zaken.

Uiteraard had ik zelf ook meer onderzoek moeten voordat ik de order uberhaupt plaatste dus dat reken ik mezelf wel aan. Er werd wel een thuiswinkel keurmerk op de site vermeld maar op de site van het thuiswinkelkeurmerk zag ik later dat ze deze (al) niet meer mochten gebruiken. Nu kunnen we waarschijnlijk fluiten naar de centen. Evengoed wel de rechtsbijstand hier achteraan gestuurd.
0 x

Polling
Forum Lid
x 82
Contacteer:

Berichtdoor Polling » ma 08 jul, 2019 14:52

Dat je als bedrijf niet meldt dat je financieel in de problemen zit, begrijp ik wel. Maar een thuiswinkel-keurmerk gebruiken als je niet (meer) bent aangesloten is misleiding, en dat mag ook wettelijk niet. Ik zou inderdaad met de rechtsbijstand gaan praten.
0 x
Gaastra Fyts 4.14 voor dagtochten en kampeervakantie. en Bulls Lacuba Evo E45 voor Woon-Werk-verkeer

Bel
Forum Lid
x 26

Berichtdoor Bel » ma 08 jul, 2019 19:12

Faillissement had ik er zelf van gemaakt, maar blijkbaar is er dus nog niets officieel.

Een setje ergon handvatten die ik een 2 maanden geleden bestelde annuleerde ik vervolgens weer toen ik op de website zag dat ze helemaal niet op voorraad waren en nog in bestelling bij de leverancier. Wonderlijk genoeg kreeg ik wel antwoord op mijn mails en binnen afzienbare tijd het bedrag teruggestort. Maar daar moest ik wel nadrukkelijk om vragen. Het ging om €35.
0 x

Revanho
Forum Lid
x 89

Berichtdoor Revanho » ma 08 jul, 2019 23:01

Frans & Dieuwertje schreef:
za 06 jul, 2019 09:21
Inderdaad. Al tot twee kee benaderd door Thuisbezorgd na een slechte recensie of de restaurant eigenaar contact met je mag opnemen. Als je ja zegt, biedt het restaurant je een gratis maal aan tegen het weghalen van je slechte recensie! :roll:
Ik weet het niet zeker en ken de exacte wetgeving niet. Maar ik dacht dat er Europese regelgeving bestond die zo iets illegaal maakt.
0 x
Acht niet hen hoog die al uw woorden en daden prijzen, maar hen die u welgemeend op uw fouten wijzen.

Eric op de Fiets
Forum Lid
x 67
Contacteer:

Berichtdoor Eric op de Fiets » di 09 jul, 2019 15:15

Er gaat van alles failliet... https://nos.nl/l/2292719 :oops:
0 x
Yesterday's Music Today beluister je op DaCosta Radio 24/7 met de beste disco, funk & dance classics!

rockhopper
Forum Lid
x 31

Berichtdoor rockhopper » di 09 jul, 2019 17:47

erik je mag best even NSFW (not suited for work) bij die link zetten
0 x

Shadow
Forum Lid
x 91

Berichtdoor Shadow » di 09 jul, 2019 20:42

Op mijn werk kwam ie gewoon door het filter heen hoor, die zijn niet makkelijk bij ons :wink:
0 x

rockhopper
Forum Lid
x 31

Berichtdoor rockhopper » di 09 jul, 2019 23:00

Gaat me niet zozeer om het filter, de nos wordt hier ook toegelaten, maar meer om de weergave van de plaatjes bij specifiek deze link. Ik kon het gelukkig op tijd wegklikken, maar een kleine waarschuwing was fijn geweest.
0 x

Terug naar “Kletspraat”