Voorstellen

Voor al het offtopic geklets. Houd het netjes en binnen de perken!
Bronsky
x 4

Voorstellen

Berichtdoor Bronsky » do 30 mei, 2019 23:20

Bij deze wil ik me even kort voorstellen. Ik lees al een poosje mee op dit forum. Tijd om mezelf aan te melden op dit forum.

Ik ben 46 jaar. In het verleden heb ik diverse fietsvakanties gehouden samen met mijn vrouw. Tentje mee achterop en lekker fietsen. Niet op wereldschaal, maar meer in de buurt. Zuiderzeeroute, retourtje moesel (Koblenz - Trier - Koblenz), rondje Zuid Holland - Zeeland - Braband Zuid Holland, Noordzee Route tot Deense grens, Elfstedenroute, rondje Drenthe,... enz

Eerder fietste ik op een Giant Cadex mountainbike. Sinds een jaar of tien heb ik er een een Koga Miyata Randonneur bij. De Giant gaat nog jaarlijks mee naar het Oerol festival. De rest van het jaar krijgt de koga mijn volledige aandacht als het om fietsen gaat.

Qua uitrusting ben ik redelijk goed voorzien. Vaude lowriders, achtertassen, stuurtas en roll. Quechua quickhiker 2 tentje, thermarest matje, gamma ondervloer voor laminaat als isolatielaag, nomad slaapzak. Forumslader van Jens is onderweg. Op mijn verlanglijstje staat een Primus multifuel brander bovenaan.

Ik ben me wat aan het oriënteren om de North Sea Cycle te gaan doen, achtereen in een maandje of drie tijd denk ik. Ik denk dat dit forum me veel info en adviezen kan bieden.

Groet,
Bronsky
2 x
Blij met de dingen die ik nog niet heb.

Leon
Forum Lid
x 593

Re: Voorstellen

Berichtdoor Leon » vr 31 mei, 2019 07:55

Welkom!
0 x
De kern van veel milieuproblemen is niet zo zeer dat we iets moeten doen maar meer dat we iets moeten laten.

Frank
Forum Lid
x 14
Contacteer:

Berichtdoor Frank » vr 31 mei, 2019 09:12

Welkom en veel plezier toegewenst.
0 x
The Bicycle, Mankind's Noblest invention - William Saroyan

caran

Berichtdoor caran » vr 31 mei, 2019 10:25

welkom,ga genieten van het fietsen :D
0 x

Eric op de Fiets
Forum Lid
x 63
Contacteer:

Berichtdoor Eric op de Fiets » vr 31 mei, 2019 11:10

Welkom Bronsky :D
0 x
Yesterday's Music Today beluister je op DaCosta Radio 24/7 met de beste disco, funk & dance classics!

janenliseth
Forum Lid
x 58
Contacteer:

Berichtdoor janenliseth » za 01 jun, 2019 06:44

Welkom bij het Forum Bronsky.
Nu nog lid worden van de vereniging en donateur van de Europafietsers en dan slaat het fietsvirus pas echt toe.
Ik wens je veel fietsplezier.
0 x
There may be some challenges or some setbacks in life, but dont let that stop you from reaching for yourgoal.

Bronsky
x 4

Berichtdoor Bronsky » za 01 jun, 2019 07:57

janenliseth schreef:
za 01 jun, 2019 06:44
Nu nog lid worden van de vereniging en donateur van de Europafietsers en dan slaat het fietsvirus pas echt toe.
Ik ben al lid van de ANWB. :wink:
1 x
Blij met de dingen die ik nog niet heb.

Terug naar “Kletspraat”