Hier distantieer ik mij van.mikefiets schreef: Op mij komt het over alsof er getracht wordt een heksenjacht te openen.
Beste lezers,Bel schreef: ↑ma 04 feb, 2019 09:50Daar zou een verkoper (achteraf) bij mij niet mee aan hoeven komen. De veel duurdere travel lite werd destijds, en wellicht nu nog, geadviseerd als alternatief voor de travelmaster 2.8. Onder de travel lite konden wel banden van 50mm worden gemonteerd. Maar wat blijkt....in de 2.8 kan het ook. Met spatborden, zonder spatborden, met aanpassingen, wel of niet mooi.
Ontwerpmarge what so ever.....je mag toch van een dealer verwachten dat deze van dergelijke zaken op de hoogte is.
Helemaal niets.
Er is geloof ik ooit een poll geweest welk merk fiets forummers hebben. Dus als je de berichten even turft kun je de kletsverhouding uitzoeken...
Yup! En die statusgevoelige mensen hanteren ook een speciaal taalgebruik. Die hebben geen fiets maar een Santos. Ik ga met mijn Santos naar X in plaats van het gangbare ik ga fietsen naar X .willem.m schreef: ↑do 07 feb, 2019 16:12Helemaal niets.
My 50 cents is dat deze een grotere aantrekkingskracht hebben op statusgevoelige mensen. Die vragen dan wat meer aandacht op dit forum. En daar reageren sommige fietsenwinkels dan ook weer op. E.e.a. lokt kritische reacties uit, met als gevolg nog meer aandacht. En onze beide metaobservaties houden het topic gaande als dit dreigt dood te bloeden.
Een merkbeleving vergelijkbaar met Apple. Die hebben geen telefoon maar een Iphone of MacBook. Ik ga kijken op mijn Iphone of MacBook in plaats van op mijn telefoon resp. laptop. Ik heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat bij Apple-bezitters hetzelfde gebied in de hersenen wordt geactiveerd als bij religieuze mensen. (Kan broodje aapverhaal zijn, maar ik vond het wel grappig.) Zou dat ook voor Santos gelden? Wie weet.Frans & Dieuwertje schreef: ↑zo 10 feb, 2019 22:54Yup! En die statusgevoelige mensen hanteren ook een speciaal taalgebruik. Die hebben geen fiets maar een Santos. Ik ga met mijn Santos naar X in plaats van het gangbare ik ga fietsen naar X .willem.m schreef: ↑do 07 feb, 2019 16:12Helemaal niets.
My 50 cents is dat deze een grotere aantrekkingskracht hebben op statusgevoelige mensen. Die vragen dan wat meer aandacht op dit forum. En daar reageren sommige fietsenwinkels dan ook weer op. E.e.a. lokt kritische reacties uit, met als gevolg nog meer aandacht. En onze beide metaobservaties houden het topic gaande als dit dreigt dood te bloeden.![]()
Voor mij gaat dat broodje niet op. Was in bezit van beide. De computer bleef omdat er simpelweg geen ander merk bestaat met soortgelijk gebruiksgemak maar de fiets moest gaan. Bij de aanschaf van de nieuwe fiets juist vanwege de hele belachelijke heisa om het merk, gekozen voor een ander merk. Deze is bovendien prijs/kwaliteit technisch een stuk aantrekkelijker en is bovenal gewoon simpelweg een lekkere fiets. Maar enfin misschien kies ik hier ook wel voor status namelijk de non-status.willem.m schreef: ↑ma 11 feb, 2019 07:02Een merkbeleving vergelijkbaar met Apple. Die hebben geen telefoon maar een Iphone of MacBook. Ik ga kijken op mijn Iphone of MacBook in plaats van op mijn telefoon resp. laptop. Ik heb ooit een artikel gelezen waarin stond dat bij Apple-bezitters hetzelfde gebied in de hersenen wordt geactiveerd als bij religieuze mensen. (Kan broodje aapverhaal zijn, maar ik vond het wel grappig.) Zou dat ook voor Santos gelden? Wie weet.Frans & Dieuwertje schreef: ↑zo 10 feb, 2019 22:54Yup! En die statusgevoelige mensen hanteren ook een speciaal taalgebruik. Die hebben geen fiets maar een Santos. Ik ga met mijn Santos naar X in plaats van het gangbare ik ga fietsen naar X .willem.m schreef: ↑do 07 feb, 2019 16:12
Helemaal niets.
My 50 cents is dat deze een grotere aantrekkingskracht hebben op statusgevoelige mensen. Die vragen dan wat meer aandacht op dit forum. En daar reageren sommige fietsenwinkels dan ook weer op. E.e.a. lokt kritische reacties uit, met als gevolg nog meer aandacht. En onze beide metaobservaties houden het topic gaande als dit dreigt dood te bloeden.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten