santos prototype

Voor al het offtopic geklets. Houd het netjes en binnen de perken!
Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 78

Re: santos prototype

Berichtdoor Frans & Dieuwertje » ma 11 feb, 2019 09:25

Beste Senior2, Ik ben geen tegenstander iedereen moet vooral hypen en kopen wat hij wil. Daarbij ben ik ook niet gefrustreerd want ik ga vaak fietsen op mijn fiets en dat ontspant. :wink:
0 x

Senior2
Forum Lid
x 93

Berichtdoor Senior2 » ma 11 feb, 2019 09:33

Mijn opmerking was niet specifiek op jouw reactie gericht, maar meer in het algemeen. En .... veel fietsplezier.
1 x

Fedor
Forum Lid
x 144
Contacteer:

Berichtdoor Fedor » ma 11 feb, 2019 09:42

Frans & Dieuwertje schreef:
ma 11 feb, 2019 08:48
Maar enfin misschien kies ik hier ook wel voor status namelijk de non-status. :wink:
Wat soms ook wel de "verheven" status wordt genoemd ;)
0 x

Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 78

Berichtdoor Frans & Dieuwertje » ma 11 feb, 2019 10:11

Fedor schreef:
ma 11 feb, 2019 09:42
ma 11 feb, 2019 08:48
Maar enfin misschien kies ik hier ook wel voor status namelijk de non-status. :wink:
Wat soms ook wel de "verheven" status wordt genoemd ;)
Gossie, vind je? Wie is dan verheven ten opzichte van wie en wie vindt dat dan allemaal? :lol:
Jonge jonge kom laten we gewoon gaan fietsen. En daarover mooie reisverslagen plaatsen hier. :wink:

Senior2 schreef:
ma 11 feb, 2019 09:33
Mijn opmerking was niet specifiek op jouw reactie gericht, maar meer in het algemeen. En .... veel fietsplezier.

Dank je! Jij ook :P
0 x

nicolevelo
Forum Lid
x 41

Berichtdoor nicolevelo » ma 11 feb, 2019 10:28

Het is toch helemaal niet ongewoon om een gebruiksvoorwerp bij zijn merk- of modelnaam te noemen? We zeggen toch ook Singer (naaimachine), garmin (gps), Pleyel (piano), Bic (kogelpen), Nikon (camera), Lowa (schoenen), Ortlieb (tassen), KewLox (kasten), Cola (drankje), Rohloff (naaf), Kindle (e-reader),...
0 x

Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 78

Berichtdoor Frans & Dieuwertje » ma 11 feb, 2019 10:42

nicolevelo schreef:
ma 11 feb, 2019 10:28
Het is toch helemaal niet ongewoon om een gebruiksvoorwerp bij zijn merk- of modelnaam te noemen? We zeggen toch ook Singer (naaimachine), garmin (gps), Pleyel (piano), Bic (kogelpen), Nikon (camera), Lowa (schoenen), Ortlieb (tassen), KewLox (kasten), Cola (drankje), Rohloff (naaf), Kindle (e-reader),...

Nee hoor. Onze naaimachine, we zouden het merk niet weten, een pen is een pen (al hij het maar schrijft), een gps is een gps een fototoestel is een fototoestel (als ze maar werken tegen de gewenste functionaliteit), cola ok die dan wel maar dat drinken we nooit, ereader is gewoon ereader (hij moet gewoon aan met een boek erop), KewLox met twee hoofdletters-watte? , fietstassen zijn fietstassen en schoenen zijn schoenen in ons huis. :wink:

Maar goed volgens mij is er al geconstateerd dat daarin verschillen bestaan per huis. :wink:
1 x

nicolevelo
Forum Lid
x 41

Berichtdoor nicolevelo » ma 11 feb, 2019 10:46

ma 11 feb, 2019 10:42
nicolevelo schreef:
ma 11 feb, 2019 10:28

Nee hoor. Onze naaimachine, we zouden het merk niet weten, een pen is een pen (al hij het maar schrijft), een gps is een gps een fototoestel is een fototoestel (als ze maar werken tegen de gewenste functionaliteit), cola ok die dan wel maar dat drinken we nooit, ereader is gewoon ereader (hij moet gewoon aan met een boek erop), KewLox met twee hoofdletters-watte? , fietstassen zijn fietstassen en schoenen zijn schoenen in ons huis. :wink:

Maar goed volgens mij is er al geconstateerd dat daarin verschillen bestaan per huis. :wink:
Inderdaad, Mens, ieder zijn pleziertje. :-).
PS Excuus, het moest KEWLOX zijn (6 hoofdletters)
1 x

Hendrik1976
Forum Lid
x 5

Berichtdoor Hendrik1976 » ma 11 feb, 2019 11:00

@Robbert, thanks voor je uitleg.

Verbazing wekkend dat een vraag hier altijd uitloopt op een discussie, ik zag heel snel ergens een plaatje voorbij komen van een fiets die mij aanspreekt. Toevallig een Santos. Tja prototype en ik was nieuwsgierig. en dan wil je ergens je vraag kwijt kunnen, zie hier het forum een uitgelezen iets om een vraag te stellen toch?.

En ben ik of een ander dan meteen maar merk geil? ik rij nu een VSF en die gaat ergens dit jaar of volgend jaar vervangen worden. en ik weet niet of de vervanger een Santos, IDWORX, Tout Terrain of wat dan ook wordt.

Wat ik wel weet is dat het de som van verschillende onderdelen wordt, zoals dus de Rohloff (jaja een merk) naaf, al die wensen bij elkaar bepalen welke fietsen er getest worden en uiteindelijk wordt er een beslissing gemaakt. Klopt ik ga heel veel geld uitgeven aan een fiets (daar heb ik dan ook jaren voor gespaard). En ik zal daar dan ook heel erg blij mee en trots op zijn dat ik z'n mooi stukje techniek mag bezitten en er op mag fietsen. En dan zal ik best wel eens roepen dat ik op mijn "santos"of wat dan ook van a naar b fiets. Neem mij niet kwalijk, ik ben er gewoon blij mee.

Kan dan nu alstublieft de hele merken discussie gestopt worden en weer ontopic verder gegaan worden.

Hendrik
5 x

Bel
Forum Lid
x 25

Berichtdoor Bel » za 09 mar, 2019 09:47

Iemand op de Fiets_ en wandelbeurs misschien nog een foto gemaakt van dit prototype?
0 x

Terug naar “Kletspraat”