Amstel Gold Race, dus Zuid-Limburg op slot

Dat ze gemiddeld twee keer per jaar alleen hier in de omgeving alleen al een complete set fietsen van een profploeg jatten is toch wel vrij nieuw hoor.
Allez, dan nu maar een VTT....

fijne onverharde paadjes in Limland.
Was bijna vergeten dat het komend weekend weer druk is in Z-Limburg. We hadden een wandelweekend gepland, maar nu toch de route een beetje omgooien :)
Als de prijs voor een afsluiting van Limburg een overwinning zoals die van MvdP van vandaag is, dan mag heel Limburg van mij ook best een jaar op slot.

Witte broek of niet.
Top he. Daar gaat mijn wielerhart wel sneller van kloppen. Wij wielrennen nu van Parijs terug naar huis en zo in de wieler hogere sferen zijn we wel extra gevoelig voor dit soort mooi nieuws. Nederland, wielerland. Het is nu al een heel mooi wielerjaar.
Steunzool schreef:
zo 21 apr, 2019 17:38
Als de prijs voor een afsluiting van Limburg een overwinning zoals die van MvdP van vandaag is, dan mag heel Limburg van mij ook best een jaar op slot.
Wat is dat nu weer voor opmerking?
Leon schreef:
zo 21 apr, 2019 18:10
Een hyperbool die recht doet aan de fe-no-me-na-le prestatie van deze mountainbikert. :twisted:
Steunzool schreef:
zo 21 apr, 2019 18:48
Leon schreef:
zo 21 apr, 2019 18:10
Een hyperbool die recht doet aan de fe-no-me-na-le prestatie van deze mountainbikert. :twisted:
Hear hear :P !!!

Afbeelding