Subforum voor devices zoals GPS, Forumslader, powerbanks.

Vragen en opmerkingen over dit forum en de rest de site.
ericplan
Forum Lid
x 20
Op dit moment komen onderwerpen zoals GPS, Forumslader, powerbanks op diverse plekken in het forum terecht. Dat maakt het lastig om te kijken of een bepaald onderwerp al eerder besproken is. Mijn voorstel zou zijn om een apart subforum te maken voor alles rondom GPS, elektriciteit (en het opwekken en/of omvormen ervan).

Het subforum is vooral bedoeld om deze groep artikelen een eigen plek te geven en problemen over juiste forum te voorkomen.

(Hoort een Forumslader nu in 'uitrusting' of 'mijn fiets: Techniek en Onderdelen'? En de losse versie? En ingebouwd in de stuurbuis?)
0 x

Jurr
Forum Lid
x 63
Als er 1 lijn getrokken wordt waar dingen horen vind ik een apart forumdeel ervoor niet nodig.

Zelf zou ik opladers vanaf de naafdynamo onder ‘Mijn fiets’ willen vinden en een GPS onder ‘uitrusting.’

Niet teveel forumdelen houdt een forum wel fijn leesbaarder, al kom ik er vrijwel altijd via de ‘actieve onderwerpen’ of zoekfunctie.
0 x

ericplan
Forum Lid
x 20
Ook het verminderen van subfora heb ik twee jaar geleden al eens gevraagd, er zit nl overlap in de fora.

Als je zoekt op het forum naar GPS krijg je meer dan 10.000 hits. Die posts staan in Europa, Overige Vragen, Voorbereiding Fietsreis, Mijn Fiets:T&O, Uitrusting en Wereldfietser Activiteiten. Zo te zien is het dus voor meer forumbezoekers niet direct duidelijk waar het onderwerp thuishoort.

En waar hoort de bespreking van een navigatie-app op een iPhone of andere mobiele telefoon?
0 x

Terug naar “Feedback”