van Brindisi naar Pescara in Italie

Vragen, verhalen en adviezen over bestemmingen in Europa.
Bekwaam
Forum Lid
x 2
Hallo allemaal,

kan iemand mij advies of informatie geven over fietsen van Brindisi naar Pescara in Italie. Over bijvoorbeeld de kwalitieit van de wegen, is het mogelijk wild te kamperen, goedkope campings, mooie routes enz
mijn bedoeling is in juni solo (maar ik nodig uit wie mee wil gaan)te gaan. Hartelijk dank.
0 x

daulagari
Forum Lid
x 44
In dit deel van Italië zijn geeen fietsroutes zover ik kan zien en als ik de fietrouteplanner (brouter) zijn werk laat doen dan zie ik een route die voornamelijk langs de kust gaat. De kust is flink bebouwt en de route gaat regelmatig langs grote wegen, niet echt mijn favorieten.

Met wat "trekken" aan de route (dat wil zeggen tussenpunten toevoegen) is er een (voor mij) betere route van te maken maar veel fietsinfrastuur lijkt er niet te zijn.
0 x

CarlW
Forum Lid
x 50
Je kan beter in het binnenland rijden, bvb een rondje Puglia (https://italy-cycling-guide.info/cycle- ... glia-tour/ ) of ook, helemaal of deels, de Via Francigena naar Rome, en uiteindelijk met de trein het resterend stuk naar Pescara overbruggen. Zie ook bicitalia.org voor andere routetips.
1 x

Terug naar “Europa”