Frederikshavn - Göteborg

Hallo,

Mijn "Rond de Oostzee"-trip is nakende. Inmiddels heb ik mijn route wat verlegd. Ik wil nu via Jutland fietsen en dan met het veer naar Göteborg. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Moet er tevoren gereserveerd worden?
Nee, gewoon zorgen dat je op tijd bent en kaartje kopen en vooraan in de rij gaan staan (bij de auto's), je mag dan als eerste aan boord.
Ik zie nu wel dat ze ook met de fiets wel uitverkocht zijn, of dat als je aan komt fietsen ook zo is is even de vraag, een dag voor vertrek online boeken is dan ook een optie.
_Peter_ schreef:
di 28 mei, 2019 11:40
Nee, gewoon zorgen dat je op tijd bent en kaartje kopen en vooraan in de rij gaan staan (bij de auto's), je mag dan als eerste aan boord.
Ok. Op de reserveringssite lees ik wel dit: "Prijzen voor uw Frederikshavn - Goteborg overtocht kunnen stijgen naarmate vertrekdata dichterbij komen". Klopt dat of niet van toepassing in dit geval?
Dat zal vast kloppen maar dat zullen geen grote prijjstijgingen zijn een kaartje met fiets kost zo rond de 20 tot 30 euro. (10 voor de fiets)