Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie

Vragen, verhalen en adviezen over bestemmingen in Europa.
Jan Eleveld
Forum Lid
x 4
Contacteer:
De zomerupdate 2019 van www.archiescampinsg.eu staat nu online!
Let op: typefoutje in de url...
0 x

archie
Forum Lid
x 16
Archiescampings update voor dit najaar is nu online!

Mocht u nog kampeerplannen hebben voor de komende maanden, dan is het gelet op de weer vele veranderingen zeker de moeite waard even de laatste informatie binnen te halen en te installeren.

Als u plannen hebt het zuiden van Engeland te bezoeken dan is het gebruik van deze laatste update zelfs een absolute must.
Al weer een tijdje geleden is hier gevraagd om voor de Engelse campings aan te geven of er tentkampeerders welkom zijn. Dit omdat hier nogal wat campings zijn waar dit niet het geval is. Na enthousiaste toezeggingen om dit te helpen uitzoeken is (zols vaker het geval) het erg stil gebleven.
Ik ben dus nu maar zelf aan dit gigantische karwei begonnen en ben nu gevorderd tot ongeveer de helft vanuit het zuid naar noord werkend. Ook heel veel openingsdata zijn hier toegevoegd. Hopelijk is heel Engeland klaar voor het nieuwe fietsseizoen.

Hartelijk dank aan iedereen die door het geven van feedback er voor hebben gezorgd dat weer veel gegevens zijn verbeterd en aangevuld!
Als u zelf ook opmerkingen/vragen/verbeteringen hebt, laat het aub even weten via het contactformulier op de website (www.archiescampings.eu)!
2 x

archie
Forum Lid
x 16
Degenen die regelmatig mijn website- www.archiescampings.eu - bezoeken zullen hebben gezien dat ik al enige tijd bezig ben met het “renoveren” van het gehele campingbestand van de UK.
Hoewel ik hiermee al een heel eind ben gevorderd, zal het nog zeker een aantal maanden duren voordat dit project is afgerond.

Wellicht vraagt u zich af waarom deze speciale aandacht voor één land.
Iedereen die wel eens in de UK heeft gekampeerd, en met name de tentkampeerders, zal hebben ondervonden dat aan campings aan de andere kant van de Noordzee een andere invulling wordt gegeven dan in de rest van Europa.
Nergens is het percentage campings zo groot waar tenten niet worden toegestaan. Bovendien zijn er duizenden kleine campings (meestal met slechts 5 tot 10 plaatsen) waar alleen leden van een van de twee grote campingclubs (de CL- en CS-campings in mijn bestand) welkom zijn. Daarnaast zijn er ook vrij veel campings waar de kinderen niet mee mogen op kampeervakantie, omdat uitsluitend volwassenen worden toegelaten.
In deze update ziet u in Zuid- en Midden-Engeland hoe ik heb geprobeerd meer duidelijkheid te geven over waar u wel of niet terecht kan, zodat u niet onnodig onaangenaam verrast wordt.

Uiteraard blijft natuurlijk mijn aandacht ook gericht op de rest van Europa, zodat voor iedereen die geïnteresseerd is in kamperen weer veel nieuws te vinden is.
1 x

Terug naar “Europa”