Vrijdagavond 22 november wordt de vormgeving van de website aangepast aan onze nieuwe huisstijl. De gehele site zal daardoor even off-line zijn.

magura hs33 firmtech en EVO2

Bied hier je oude fietsspullen te koop of te ruil aan.
EnriceV
Forum Lid
x 17

magura hs33 firmtech en EVO2

Berichtdoor EnriceV » di 10 jul, 2018 21:45

Ik heb per ongeluk via marktplaats een hs33 setje gekocht waarbij de achterrem het normale EV02 type is, en de voorrem een firmtech versie. Met die firmtech kan ik niets doen, dus wie met het omgekeerde probleem zit en wil ruilen, of interesse heeft in de volledige set: stuur mij een pm.

De remmen hebben de zwarte remgreep van rond 2005 (voorbeeld en lijken voorzover ik kan nagaan in perfecte staat. De remblokken zijn niet nieuw, maar erg veel werk hebben ze nog niet verricht.

vraagprijs voor de hele set is 50 euro, maar open voor elk bod.

UPDATE 13/07/2018
Ik heb met wat online shoppen materiaal kunnen hercombineren. Wat overblijft is een HS11 remhendel van de huidige generatie en een links en rechts- firmtech remcilinder. Ik vermoed dat niemand die wil als nieuwe set, maar misschien dat er hier en daar wel eens een firmtech cilinder sneuvelt en dan kan je me dus contacteren (want nieuw zijn die dingen best duur).
Laatst gewijzigd door EnriceV op vr 13 jul, 2018 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Ronald van der Perk
Forum Lid
x 17
Je hebt een PB.
0 x

Ami

Re: magura hs33 firmtech en EVO2

Berichtdoor Ami » ma 21 okt, 2019 20:15

Beste Enrice V

Heb jij de magura firmtech remcilinders nog? Mogelijk heb ik dan interesse.
0 x

EnriceV
Forum Lid
x 17
Ja, die zijn nog beschikbaar en liggen hier stof te verzamelen.
0 x

Terug naar “Te Koop/Te Ruil”