Te koop: Santos Travelmaster 2.8 Alu 61cm met 3x9 derailleur (2012)

Wegens geplande aanschaf van een andere Santos met Rohloff naaf bied ik aan:

Te koop: Santos Travelmaster 2.8 met derailleur (3x9)

Frame hoogte: 61cm
Frame materiaal: Aluminium
Versnellingssysteem: derailleur 3x9
Wielmaat: 28 inch
Bouwjaar: 2012
Kleur: geanodiseerd zwart met zilveren letters

Verdere uitrusting:
Voorvork: Santos stalen Travelmaster voorvork
Balhoofdstel: Santos RVS
Verlichting: Busch & Muller led koplamp (60 lux) op dynamo + led achterlicht (batterij)
Dynamo: Shimano naafdynamo
Achterdrager: Santos TravelRack zwart (made by Tubus) met snelbinders
Voordrager: Tubus Ergo zwart
Spatbord (voor+achter): SKS zwart
Standaard: Pletscher achterstandaard + Hebie lowrider standaard
Kettingscherm: SKS chainboad, mat zwart
Slot: Axa Defender met chip + insteekketting
Bel: Kompasbel
Stuur: Aluminium recht 6gr, zwart
Stuurpen: Aluminium verstelbaar, zwart, 120mm
Handvatten: Ergon heren ,met extra lange barends, anti slip (model GC3)
Zadel: Santos sport-comfort heren
Zadelpen: Santos alu, 2 bouts, zwart
Shifters: Shimano XT
Voorderailleur: Shimano XT
Achterderailleur: Shimano XT
Crankstel+Bracket: Shimano crankstel
Cassette: ? (2015)
Ketting: ? (2015)
Remmen: Magura HS33 velgremmen
Voorwiel: handgemaakt met Shimano naafdynamo (36 spaaks)
Achterwiel: handgemaakt met Shimano XT naaf (40 spaaks)
Banden: Schwalbe Marathon Mondial 42mm (2016)
Pedalen: Santos Travelmaster met industrie lagers, groot oppervlak met metalen pinnetjes voor meer grip

Fiets is altijd in onderhoud geweest bij de dealer waar deze gekocht is, maar moet nu wel weer onderhoudsbeurt hebben.
in 2016 zijn de banden vervangen, 42mm brede Schwalbe Marathon Mondial.
in 2015 zijn de cassette, ketting en middelste voorblad vervangen (merk onbekend)
in 2015 is de voorvork vervangen (garantie, spuitwerk bleek niet goed te zijn)

Aan de achtervork zijn 'reserve' spaken getaped voor voorwiel en achterwiel. Deze heb ik nog nooit nodig gehad, maar de wielen zijn dan ook zeer degelijk gebouwd.

Voor en achterdragers hebben gebruikssporen, verf slijt weg doordat er fietstassen aanhangen. Ook de Ergon handvatten hebben duidelijke gebruikssporen, net als de pedalen.

In 2012, 2013, 2014, 2015 en 2016 zijn er met deze fiets fietsvakanties in Europa gemaakt van 3 tot 4 weken en daarnaast wat korte vakanties (enkele dagen tot een week) in NL, in 2017 alleen 2 korte vakanties (4 en 3 dagen) in NL.

Vraagprijs € 1099,--

Zie voor dezelfde informatie maar dan met wat foto's Marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1261439081

Wat WEL op de foto's staat maar NIET verkocht wordt:
- Pomp
- Bidonhouders
- Stuurtas houder
- Hellingshoekmeter (= waterpasje op het stuur)
- Mavic fietscomputer (op fotos: stuurhouder + cadance sensor)
- GPS stuurhouder
- Biologic Reecharge converter
- Spiegeltje
- Brooks B17 zadel (deze wordt vervangen door de originele "Santos sport-comfort heren")
Goed morgen Wim.
Ik heb vraag. Welke lengte heeft u? Ik ben 1,80
90 kg is de frame maat is goed maat voor mij of te groot.
Ik ben zeer geïnteresseerd aan uw fiets.
Groet.
Khalid
Standaard gezien zou deze fiets te groot zijn voor iemand van 1,80 meter, of het frame moet heel erg afwijken van de gangbare maten.
Khalid schreef:
wo 07 mar, 2018 09:59
Goed morgen Wim.
Ik heb vraag. Welke lengte heeft u? Ik ben 1,80
90 kg is de frame maat is goed maat voor mij of te groot.
Ik ben zeer geïnteresseerd aan uw fiets.
Groet.
Khalid
Ik ben 1,92m
Het betreft een standaard Santos Travelmaster 61cm frame.
Goed middag.
Bedankt mannen voor de informatie, jammer is de frame groote kant zit.
Alvast bedankt
Mocht er nog iemand geschrokken zijn van het extreem hoge bod op Marktplaats (ruim boven mijn vraagprijs) en wel interesse hebben.

Dat bod heb ik inmiddels verwijderd.
Deze Santos is inmiddels te bezichtigen bij de Santos-dealer waar ik deze in 2012 gekocht heb:

Kleijberg TWC
Hoofdstraat 62
7981 AB Diever
Tel 0521-593085

www.kleijberg.nl

De fiets is nog steeds mijn eigendom maar Kleijberg probeert deze voor mij te verkopen.
Aan de achtervork zijn 'reserve' spaken getaped voor voorwiel en achterwiel. Deze heb ik nog nooit nodig gehad, maar de wielen zijn dan ook zeer degelijk gebouwd.
Reserve spaken kun je ook opbergen in de holle zadelpen. Met wat reserve geld een prima opbergplek die niet opvalt.
Ik stop ze in mijn stuur, gaat ook prima.
Deze fiets is inmiddels VERKOCHT.
Topic kan dus opslot.