Enquete : Hulp bij afstudeerscriptie..

Beste mensen (vooral mannen),

Ik ben momentaal aan het afstuderen en heb een (ernstige) achterstand aan mannen voor mijn onderzoek. Daarom dat ik hier hulp zoek om mij te helpen met mijn scriptie.

Tevens verloot ik 3x een bol.com waardebon van 20€ onder de deelnemers (18 jaar en ouder) die mij helpen tijdens mijn afstudeeronderzoek naar het imago van Nicaragua! Hiervoor heb ik een enquête ontwikkeld. Vul de enquête en uw E-mailadres in en maak kans op de waardebon!

http://survey.sogosurvey.com/k/TsVQSTVsWsUXsPsP

Winnaars worden op zondag 8 Mei bekend gemaakt!

Alvast bedankt!
Ingevuld, nu vraag ik mij alleen af:
18. Welke aspecten weerhouden u of trekken u aan tot het (nogmaals) bezoeken van Nicaragua?
Hoe weet je bij deze open vraag nu of mijn antwoord een reden is om wel of juist niet naar Nicaragua te gaan(Stel ik vul in: het klimaat)?
Berger schreef:Ingevuld, nu vraag ik mij alleen af:
18. Welke aspecten weerhouden u of trekken u aan tot het (nogmaals) bezoeken van Nicaragua?
Hoe weet je bij deze open vraag nu of mijn antwoord een reden is om wel of juist niet naar Nicaragua te gaan(Stel ik vul in: het klimaat)?
Dat kan ik zien aan jouw antwoord bij vraag 17: of je het wilt bezoeken ja of nee ;P

Thanks voor het invullen!
Appietje schreef:
Berger schreef:Ingevuld, nu vraag ik mij alleen af:
Dat kan ik zien aan jouw antwoord bij vraag 17: of je het wilt bezoeken ja of nee ;P

Thanks voor het invullen!
Het kan toch best dat ik Nicaragua graag wil bezoeken, maar dat er zaken zijn die mij daarvan weerhouden?

Nette enquete verder hoor, succes met afstuderen.
Het kan toch best dat ik Nicaragua graag wil bezoeken, maar dat er zaken zijn die mij daarvan weerhouden?

Nette enquete verder hoor, succes met afstuderen.
Ja je hebt ook gelijk. Heb even gekeken naar wat resultaten alvast en meerdere hebben inderdaad: Ja ingevuld en dan vervolgens; geld. Wat dus duidt op een reden wat hen weerhoudt. Hier ga ik dus zelf nog even categoriseren en is dit duidelijk een limitation van mijn questionnaire. Maargoed, dingen als natuur, klimaat, cultuur (en uitgaande dat ze Ja hebben ingevuld) ga je niet als weerhoud-reden opschrijven, anders hoef je er ook niet per sé heen :p