U bent hier:

Algemene ledenvergadering (ALV) 16 november 2020 (Inschrijving gesloten)

Inschrijving gesloten
Georganiseerd doorBestuur
Locatieonline via MS Teams
Datummaandag 16 november 2020

Beste leden van de Wereldfietser,

Het bestuur staat te popelen te vertellen wat er sinds de laatste Algemene ledenvergadering in mei, door de Wereldfietser is gedaan. Het virus houdt ons allen helaas vooral binnen. Die tijd binnen is door ons uiterst nuttig ingezet. Er is door het bestuur met man en macht gewerkt aan het nieuwe platform waarover we graag meer vertellen. De nadruk van deze ALV (webinar) ligt dan ook op de communicatie en de nieuwe initiatieven die we kunnen ontwikkelen met het nieuwe platform. De laatste ALV was via Teams. Dat doen we nu weer waarbij we de opmerkingen van de vorige ALV ter harte hebben genomen. We ruimen een paar keer tijd in om vragen en opmerkingen te behandelen en we gaan kijken of we onderwerpen van polls (korte vragen met antwoordmogelijkheden) kunnen inbrengen. Op deze manier hopen we, zittend achter onze beeldschermen, er een interactieve en constructieve vergadering van te maken. Wij kijken uit naar een hoge opkomst en nodigen je bij deze van harte uit deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering.

Agenda ALV-webinar (19:30 - 21:30)

1. Opening
  2. Ingekomen stukken en mededingen
  3. Vaststelling verslag ALV 18 mei 2020
  4. Actviteiten in tijden van Covid
  5. Voor en achter de schermen van het nieuwe platform
  6. Financiele feiten nieuw platform
  7. Huishoudelijk reglement
  8. Begroting 2021
  10. Sluiting

Na agendapunt 4, 5, 6, 7 en 8 is er steeds een interactiemoment met vragen en de beantwoording ervan.

Op tijd inloggen
Het is altijd weer spannend of alle techniek het goed zal doen. Dat begint al bij het opstarten van het webinar. Log alsjeblieft niet op het laatse moment in maar doe het ruim van te voren en wacht rustig af wat er verder gebeurt.

Documenten
Alle documenten voor deze vergadering kun je vinden in de bibliotheek op de website. Nadat je bent ingelogd, ga je naar ‘Mijn Wereldfietsers’ en dan naar 'Bibliotheek'. Selecteer in de tabel ‘notulen’ en dan ‘ledenvergaderingen’. In de bibliotheek vind je alle stukken voor de ALV.

Webinar
Een webinar is een online seminar waarin je een live presentatie in beeld en geluid kunt volgen. Via de chatfunctie kan je stemmen en vragen stellen.

Aanmelding
Om het ALV-webinar bij te kunnen wonen, moet je je vóór 15 november inschrijven. Log in met je onlangs ontvangen gebruikersnaam en wachtwoord en schrijf je in door op de knop "Inschrijven" te klikken op het scherm. Op 15 november ontvang je een e-mail met nadere instructies en een link voor toegang het ALV-webinar.

Aanmelding
De zittende bestuursleden zijn Eric Picard (voorzitter), Dennis de Vries (penningmeester), Carel van Wijk (secretaris), Jan Jes (communicatie) en Michiel Maiwald (activiteiten).