Virtueel Clubhuis voor leden van De Wereldfietser

Mededelingen van de beheerders.
moderator
Moderator
Moderator
x 22
Contacteer:
Clubhuis – aanmelden
De Wereldfietser heeft ook een clubhuis. Een virtueel clubhuis om precies te zijn, op dit forum en exclusief voor leden van Vereniging de Wereldfietser.

Wil je toegang tot het Clubhuis, volg dan de onderstaande stappen:
    1. Zorg ten eerste ervoor dat je lid bent van Vereniging de Wereldfietser. Dat kan je worden door hier te klikken en de procedure te volgen. Dit is geen geautomatiseerd proces, dus dit kán enige dagen duren.

2. Zorg dat je een forumgebruiker bent. Mocht je dat nog niet zijn, dan kun je dat worden door je hier te registreren. Daarvoor moet je een paar stappen doorlopen.

3. Stuur daarna een e-mail naar ikbenlid@wereldfietser.nl met je gebruikersnaam, je postcode en je echte naam. Gebruik in het onderwerp het woord "Clubhuis" voor makkelijker administratie onzer zijde. Deze e-mail komt namelijk terecht bij een vrijwilliger van de Internet-tak van de vereniging.

4. Met een paar dagen tot enkele weken ontvang je een e-mail waarin je toegang als Clubhuislid wordt bevestigd. Ook dit is geen geautomatiseerd proces, dus afhankelijk van vrijwilligers (en hun vakanties).
0 x
Het moderator-team van de Wereldfietser.

moderator
Moderator
Moderator
x 22
Contacteer:
Clubhuis – Veel gestelde vragen [FAQ]
Wat tref ik aan in het clubhuis?

In ons virtuele clubhuis vind je niet alleen bestuursverslagen en ander verenigingsnieuws, maar ook de "wie was waar" database, waarin onze leden laten zien waar en hoe ze gefietst hebben. Andere leden kunnen dan bij vragen rechtstreeks contact met ze opnemen. In ons clubhuis kunnen leden ook vrijelijk hun ideeën uiten over het beleid van de vereniging, zonder hinder van niet-leden.

Waarom is het virtuele clubhuis exclusief voor leden van De Wereldfietser?

Niet-leden liften gratis mee met de meeste faciliteiten die ons forum biedt: prima.
Maar wil je zelf je zegje doen, wil meer weten van elkaar, wil je van gedachten wisselen met andere leden, redactie of verenigingsbestuur, dan willen we graag weten wie je bent en we hopen dan dat je lid bent van onze vereniging.

Waarom moet ik voor het clubhuis mijn naam en postcode doorgeven?

Uit een gebruikersnaam kunnen we vaak niet afleiden om wie het gaat. Met je naam en postcode kunnen we controleren of je lid bent (en de jaarcontributie hebt betaald..).

Ik ben ook donateur van Europafietsers. Moet ik me dan toch ook als Clubhuislid registreren?

Ja, want de Wereldfietser en Europafietsers doen veel samen maar ze hebben gescheiden administraties.

Waar vind ik het Clubhuis?

Je vind na de bevestiging van je aanmelding het clubhuis onder de knop Forumindex. Zie staan bovenaan. (zie plaatje hieronder). Ook zal je de posts voortaan automatisch in je Actieve Onderwerpen terugvinden.
Afbeelding
0 x

moderator
Moderator
Moderator
x 22
Contacteer:
Ter aanvulling:

De informatie bevatte wat verkeerde links. Die zijn geupdate.
Als je al lid was van het clubhuis, da hoef je je niet opnieuw aan te melden.
0 x

Terug naar “Mededelingen”