Meer dan 30.000 POI van campings voor in je navigatie

Vragen, verhalen en adviezen over bestemmingen in Europa.
Jannica
Forum Lid
x 3
Roald schreef:Je kunt ze handmatig op de kaart selecteren als je Archies lijst zichtbaar hebt op de kaart, met de S-knop pijl activeren dan met pijl/rechtermuisknop een vierkant trekken van het gebied, dan worden ze in de lijst geselecteerd en kun je kopie/past doen naar een aparte lijst waar je je vakantie in plant.

Dank je wel, dat was precies wat ik bedoelde.
0 x

archie
Forum Lid
x 6
Nu veel kampeerders binnenkort weer op pad zullen gaan, is het ook weer tijd de nieuwste gegevens van www.archiescampings.eu te installeren.
In de laatste update voor de zomerperiode die sinds vandaag online staat, zijn weer de nodige veranderingen verwerkt, dus zet deze laatste gegevens nog even in uw navigatie voor u vertrekt.
Als u tijdens uw vakantie iets ontdekt, dat de database verder kan verbeteren, laat het dan aub even weten!

Archie
www.archiescampings.eu/ned1
2 x

Frans & Dieuwertje
Forum Lid
x 18
Thxs!

Ik ben nog wel aan het uitzoeken hoe ik deze in map source krijg. Met de poilader lukt het niet.
Iemand raad?

Gelukt met : https://garmin.gps-data-team.com/edit/p ... -16_13.php
Laatst gewijzigd door Frans & Dieuwertje op do 29 jun, 2017 19:25, 4 keer totaal gewijzigd.
0 x

Max2015
Forum Lid
x 4
Dank je!
0 x

Raapie
Wat handig dit, dank je wel !
0 x

archie
Forum Lid
x 6
Iedereen die in de resterende maanden van dit jaar nog op vakantie gaat, adviseer ik om de nieuwste update (vs. 01-09-2017) van www.archiescampings.eu/ned1 die nu online staat, te gebruiken.

In de laatste twee maanden heb ik verheugend veel feedback mogen ontvangen en op grond daarvan zijn er behoorlijk wat wijzigingen in het campingbestand aangebracht.

Ook zijn vrij veel campings nieuw toegevoegd, dit met name in bv. Polen, Zwitserland, Servië, Kroatië en Montenegro.

Archie
www.archiescampings.eu/ned1
0 x

Nimbus 2000
Forum Lid
x 1
jorge_regula schreef:Kan dit ook ingeladen worden in de Osmand applicatie op android? Er staan standaard al wel wat campings in OSM, maar ik heb de indruk dat dit toch van een ander kaliber is...

Hoe je al die kempings in osmand ken pleure staat hiero.
0 x

Terug naar “Europa”