Uw laatste bezoek was: Het is momenteel Ma 24 Nov, 2014 16:38

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Medisch: beknelde zenuw in voet
BerichtGeplaatst: Za 09 Dec, 2006 14:55 
Forum Lid

Hallo, ik heb een beknelde zenuw in de voet, mortonse neuralgie genaamd. Een steunzool en het verbinden van de drie middelste tenen met tape helpt redelijk goed bij lopen maar bij fietsen heb ik er nog steeds last van. Ik heb al twee podotherapeuten geconsulteerd. Wie heeft hier ervaring mee :( en / of weet een goede verwijzing :) ?

Offline  Profiel   WWW  

Titel: Re: Medisch: beknelde zenuw in voet
BerichtGeplaatst: Za 09 Dec, 2006 17:00 
Forum Lid

bikelike schreef:
Hallo, ik heb een beknelde zenuw in de voet, mortonse neuralgie genaamd. Een steunzool en het verbinden van de drie middelste tenen met tape helpt redelijk goed bij lopen maar bij fietsen heb ik er nog steeds last van. Ik heb al twee podotherapeuten geconsulteerd. Wie heeft hier ervaring mee :( en / of weet een goede verwijzing :) ?

Misschien dat hier iets bij zit: http://www.cyclingnews.com/fitness/

Offline  Profiel   WWW  

Titel:
BerichtGeplaatst: Zo 10 Dec, 2006 12:48 
Forum Lid

Ik heb met mijn fiets/loop schoen dat ik rechts in de voet tintelende verschijnselen heb. Daarom rij ik ook met een combi pedaal (Shimano M-324) om te kunnen afwisselen. gek genoeg is het minder als ik ingeklikt rij. Kennelijk wordt m'n voet dan in zo'n positie gemanoeuvreerd dat de zenuw er minder? last van heeft. Op een dag kwam ik er achter dat wanneer ik met stevige wandelschoenen fiets het probleem zich helemaal niet voor doet, terwijl ik niks aan de stand van zadel en stuur veranderd heb. Jij hebt als ik het goed lees een werkelijk erkende en bij jou geconstateerde aandoening en ik niet, dus het is misschien een beetje appels en peren vergelijken; maar misschien heb je er toch iets aan,

Offline  Profiel    

Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Moderator: Moderators