Een nieuw gevaar.

Berichten in dit forum worden niet bij de Actieve Onderwerpen getoond omdat ze te weinig met wereldfietsen te maken hebben.
fud0
Forum Lid
x 4

Re: Een nieuw gevaar.

Berichtdoor fud0 » zo 19 nov, 2017 22:00

Er wordt gevraagd om wetenschappelijke uitlatingen over chemtrails. Dat geef ik middels oa. een filmpje waarin diverse wetenschappers in een zaal verenigd hun constateringen doen. Mensen in de zaal steken hun hand op als men het eens is met de diverse sprekers. Mensen in de omgeving Californië. Je kunt me niet wijsmaken dat deze mensen hier voor de 'gein zitten. Wat is fascinerend in wat ik heb geplaatst.
0 x

Leon
Forum Lid
x 166

Berichtdoor Leon » zo 19 nov, 2017 22:06

eindgebruiker schreef:Fascinerend.

kuifmakaak-small.jpg
je nieuwe avatar? :?
0 x

Bert van Sprang
Forum Lid
x 39

Berichtdoor Bert van Sprang » zo 19 nov, 2017 22:12

Wat Gaele fascinerend vind weet ik niet, maar ik vind jouw volharding in je geloof in complottheorieën fascinerend.
0 x

fud0
Forum Lid
x 4

Berichtdoor fud0 » zo 19 nov, 2017 22:23

Jullie kijken niet eens naar filmpjes ed. die ik geplaatst heb. Dat vind ik typisch en niet iets voor .. wereldfietsers ook, waarvan ik dacht dat zij wel 'open' stonden voor wereldse zaken als iig natuur en milieu en wanneer die bedreigd zou worden door een 'nieuw gevaar' alle alarmbellen iig zouden 'moeten' gaan rinkelen, bij alleen al het minste vermoeden dat dit 'waar' zou kunnen zijn.

Jammer.
0 x

daulagari
Forum Lid
x 26

Berichtdoor daulagari » zo 19 nov, 2017 23:40

Je moet wel haast telepathische vermogens hebben om te kunnen weten dat niemand naar die filmpjes kijkt die je geplaatst hebt, ik heb een deel ervan bekeken. Heb jij de drie links van @Revanho doorgelezen?
0 x

Maurice
Forum Lid
x 7

Berichtdoor Maurice » ma 20 nov, 2017 05:55

fud0 schreef:Ik ben niet de enige die hier mee bezig is. https://www.youtube.com/watch?time_continue=305&v=DPnWaBsMYnY
Het woord complottheorie is geïndoctrineert als zijnde dat het een mogelijk iets is wat waar of niet waar zou kunnen zijn.
Hoe vernuftig 'bedacht'.

Beste Fud0,
Je hebt nu al een paar posts geplaatst met meer filmpjes e.d. Ik vroeg me echter af wat je reactie is op onze antwoorden er op. Onze pogingen om je minder bang te laten zijn enzo. heb je die links ook bekeken, en heb je daar ook over nagedacht? Of worden we zondermeer weggezet als shills, of scheeple?
1 x

fud0
Forum Lid
x 4

Berichtdoor fud0 » ma 20 nov, 2017 08:42

Het is nu met modder heen en weer gooien, ik pas daarvoor. Ik vind het jammer, dat het is zoals het is, zowel omtrent het onderwerp als hoe verdeeld erover gedacht wordt.
0 x

Bert van Sprang
Forum Lid
x 39

Berichtdoor Bert van Sprang » ma 20 nov, 2017 09:00

Volgens mij valt het wel mee dat er verdeeld over wordt gedacht :lol: .
2 x

Maurice
Forum Lid
x 7

Berichtdoor Maurice » ma 20 nov, 2017 09:52

fud0 schreef:Het is nu met modder heen en weer gooien, ik pas daarvoor. Ik vind het jammer, dat het is zoals het is, zowel omtrent het onderwerp als hoe verdeeld erover gedacht wordt.

Beste Fud0,
Dat vind ik niet eerlijk. Ik heb een lange reactie geschreven waarin ik zeer respectvol blijf en je een aantal open en eerlijke vragen stel. Ik vind het heel jammer dat je dat als modder beschouwd en dat je niet open bent voor een andere mening. Dat ben ik namelijk wel.

Met vriendelijke groet
Maurice
1 x

Leon
Forum Lid
x 166

Berichtdoor Leon » ma 20 nov, 2017 09:53

{Kan weg, ik moet me aan mijn eigen afspraak houden. Met excuses}
1 x

moderator
Moderator
Moderator
x 22
Contacteer:

Berichtdoor moderator » ma 20 nov, 2017 11:59

Naar achtergrond verplaatst. De volgende stap is sluiten van het topic.
0 x
Het moderator-team van de Wereldfietser.

Terug naar “Achtergrond”