jeroen_ schreef:
Hallo mensen,
waarschijnlijk ga dit najaar fietsen in Marokko, en ik was benieuwd of iemand iets kan vertellen over de grootte van deze stenen. Want ik heb in Nederland wel eens op een weide van een boer gestaan (met toestemming) en 's ochtends werd ik met een hoop lawaai wakker geschreeuwd door een groep achterlijke scholieren. Toen ik niet reageerde, begonnen ze met steentjes naar mijn tent te gooien. Maar ik wist vantevoren dat er toch geen grote stenen lagen, dus ik heb ook dat gewoon genegeerd en na een tijdje vertrokken ze weer.
Maar als die stenen redelijk groot zouden zijn geweest, was het toch wel degelijk gevaarlijk geweest. Vandaar mijn vraag of het kleine ongevaarlijke projectielen waren, of niet?
Beste Jeroen,
De posting van John gaat over stenen in Jordanie en niet in Marokko. Zelf heb ik in 1999 wat last gehad in het noorden van Marokko. Ik heb toen snel besloten om terug te keren van Spanje: misschien te snel!
Met zijn prachtige dialezing laat John zien hoe schitterend het zuiden van Marokko is en hoe aardig de mensen zijn. Van stenengooiers had John totaal geen last. Vandaar dat hij stomverbaast was in Jordanie. Ook Blanche is alleen maar positief over fietsen in Marokko en heeft al veel fietstochten in Marokko achter de rug.